Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

30. apríla 2013

DATALAN prezradí, ako nechytať klienta za chvost



Mobilita a Big Data. To sú nielen dva významné trendy ovplyvňujúce konkurencieschopnosť firiem, ale aj témy konferencie DATALAN IT FORUM 2013. Konať sa bude 15. mája v hoteli NH Gate One v Bratislave. ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 30. apríla (WBN/PR) - Mobilita a Big Data. To sú nielen dva významné trendy ovplyvňujúce konkurencieschopnosť firiem, ale aj témy konferencie DATALAN IT FORUM 2013. Konať sa bude 15. mája v hoteli NH Gate One v Bratislave. Ponúkne vyše dve desiatky spíkrov v maximálne 7-minútových blokoch, počas ktorých predstavia 25 inšpiratívnych biznis nápadov a príkladov z praxe.


Hneď na úvod konferencie bude prvý krát na Slovensku predstavený unikátny nástroj, ktorý dokáže až desaťnásobne zvýšiť účinnosť direct marketingových kampaní a následný predaj - Event-driven marketing. Uvedie ho Mark Holtom, riaditeľ spoločnosti eventricity, ktorú spoločnosť Gartner zaradila medzi top expertov v tejto oblasti. „Nie je to náhoda, keďže práve DATALAN uzavrel s eventricity exkluzívnu spoluprácu pre slovenský trh. Naše IT FORUM tak symbolicky túto spoluprácu aj odštartuje,“ hovorí výkonný riaditeľ DATALANu Michal Klačan.

Rýchly rozvoj technológií núti firmy k okamžitému prispôsobovaniu sa novým podmienkam. Inak im hrozí, že stratia zákazníkov. Preto aj ostatné témy konferencie poskytnú konkrétnu inšpiráciu, ako uspieť. „Keď firmy inovačné tempo podcenia, riskujú, že oslovovanie zákazníka pre ne bude ako povestné chytanie líšky za chvost. Sú to práve firmy, ktoré majú aktívne ponúkať nové produkty a služby. Nemôžu čakať, kým si ich zákazník odchodom ku konkurencii sám vypýta,“ vysvetľuje Michal Klačan. DATALAN IT FORUM preto prezradí, ako potreby klienta čo najpresnejšie identifikovať napríklad prostredníctvom sociálnych sietí.

Hitom dneška je aj mobilita, preto sa na konferencii dozviete o trendoch v mobilných službách a ich platformách, mobilnom riadení vzťahov so zákazníkmi či modernom e-bankovníctve. Témou bude aj responzívny web a firemné mobilné aplikácie. So skúsenosťami s mobilnými službami pre občanov sa podelí Róbert Sedlák z Bratislavského samosprávneho kraja, mobilné trendy v medicíne zas predstaví MUDr. Peter Krcho z Detskej fakultnej nemocnice v Košiciach, a ako môže mobilita prispieť k zefektívneniu výrobných procesov prezradí Maroš Babinec zo spoločnosti Slovalco. Vystúpia aj odborníci z nadnárodných spoločností ako IND Group a KPMG.

Okrem toho budú mať návštevníci možnosť vyhrať aj svetovú mobilnú novinku, vlajkovú loď operačného systému Android – Samsung Galaxy S4. Partnermi konferencie sú spoločnosti IBM, HP a Asbis. Mediálnymi partnermi sú INFOWARE, PC REVUE a týždenník TREND. Pre viac informácií o podujatí a registráciu kliknite na www.datalan.sk/itforum.

O spoločnosti DATALAN, a.s.
Spoločnosť DATALAN pôsobí na slovenskom trhu od roku 1990 a v súčasnosti je popredným poskytovateľom informačných technológií na Slovensku a v okolitých krajinách. Dôkazom toho je ocenenie IT firma roka, 3. miesto v kategórii Firma roka TREND TOP 2010 a najvýznamnejšie partnerské ocenenia medzinárodných IT spoločností. Hlavnými oblasťami pôsobenia spoločnosti DATALAN sú infokomunikácie, softvér, outsourcing a cloud. Vďaka skúsenému tímu odborníkov, ktorí sú držiteľmi viac než 600 platných odborných certifikátov, spoločnosť úspešne zrealizovala mnohé rozsiahle projekty v oblasti správy dokumentov a informácií, riadenia procesov a spolupráce, optimalizácie IT infraštruktúry, outsourcingu IT a dodávok hardvéru. Prioritou spoločnosti DATALAN je zodpovedné podnikanie a kvalita poskytovaných riešení a služieb, čo potvrdzujú aj európske certifikáty manažérstva kvality ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/IEC 27001:2005.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Nezamestnanosť v SR sa vyvíja lepšie ako priemer EÚ
<< predchádzajúci článok
Hladomor v Somálsku si vyžiadal vyše štvrť milióna obetí