Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. októbra 2017

Ján Blcháč: Záujem o Liptov rastie dlhodobo



Regióny Liptov a Vysoké Tatry boli počas tohtoročnej letnej sezóny na špici záujmu dovolenkárov. Medzi návštevníkmi prevládali Slováci, no nezaostávali ani Česi či ...



Zdieľať
Ilustračné foto
Liptovský Mikuláš 2. októbra (TASR) – Regióny Liptov a Vysoké Tatry boli počas tohtoročnej letnej sezóny na špici záujmu dovolenkárov. Medzi návštevníkmi prevládali Slováci, no nezaostávali ani Česi či Poliaci. Počas júla evidovali na Liptove takmer 232.000 prenocovaní, čo je medziročné zvýšenie o 7,48 percenta. Pribudlo aj množstvo zahraničných návštevníkov, medziročne až 15,77 percenta. Rastúci záujem o Liptov potvrdili údaje Štatistického úradu Slovenskej republiky (ŠÚ SR). Informovala o tom PR manažérka Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) REGION LIPTOV Katarína Šarafínová.


"Počet návštevníkov nám napríklad za prvý prázdninový mesiac medziročne vzrástol o 8,97 percenta, čo je viac ako nárast návštevnosti celého Slovenska a viac ako dvojnásobok rastu regiónu Vysoké Tatry," povedal predseda Predstavenstva OOCR REGION LIPTOV Ján Blcháč. Podľa jeho slov rozvíjajú ponuku regiónu, prinášajú rôzne novinky, organizujú podujatia a zvyšujú počet lôžok v regióne.

Záujem turistov je aj o okres Ružomberok. Čutkovská a Hrabovská dolina ponúkajú turistom široké možnosti, či už hľadajú relax, alebo aktívnu dovolenku v lone prírody. Podľa údajov ŠÚ SR Ružomberok dosiahol medziročný rast návštevnosti 13,9 percenta.

Využívame moderné marketingové nástroje, cez ktoré vieme našu ponuku prezentovať potenciálnym klientom, ozrejmila riaditeľka OOCR REGION LIPTOV Darina Bartková. "Zároveň už deväť rokov využívame aj Liptov Region Card. Kartu, ktorá ponúka hosťom okrem zliav aj vernostný systém, čím ich motivuje k ďalším návštevám regiónu. Za letnú sezónu sme napríklad mali nárast akceptácií našej karty až o 31,11 percenta," zdôraznila Bartková.

V období mimo sezóny sa aktívne pracuje na nadchádzajúcej zimnej sezóne a tiež budúcoročnej letnej. Cieľom je zvyšovať návštevnosť regiónu aj mimo sezóny. V regióne sú hotely atraktívne aj v tomto období, a to najmä pre firemných klientov a rôzne motivačné pobyty, povedala Šarafínová.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vedecká konferencia skúma obraz nepriateľa počas 2. svetovej vojny
<< predchádzajúci článok
Britský dopravca Monarch Airlines zrušil všetky lety