Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

15. januára 2017

Ľudia môžu hodnotiť poštu, jej personál či spokojnosť so službami



Čas strávený na pošte, ochota personálu či priestory pobočiek - to všetko môžu hodnotiť zákazníci Slovenskej pošty. Tá totiž pred pár mesiacmi spustila ...



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 15. januára (TASR) – Čas strávený na pošte, ochota personálu či priestory pobočiek – to všetko môžu hodnotiť zákazníci Slovenskej pošty. Tá totiž pred pár mesiacmi spustila v spolupráci so systémom Staffino hodnotenie svojich pobočiek.


Počas prvých troch mesiacov fungovania poslali ľudia podľa Alexandry Cimermanovej z odboru komunikácie Slovenskej pošty niekoľko tisíc pochvál a pripomienok. "Projekt sa postupne rozšíril na takmer 200 pobočiek," vyčíslila.

Zo všetkých hodnotení, ktoré poslali ľudia, je podľa nej 70 % pochvál. Ľudia najviac vyzdvihli možnosť SIPO poistenia a zavedenie elektronického oznamovania zásielok, ktoré postupne nahrádza známe žlté lístky. "Okrem náhrady za žlté lístky Slováci ocenili hlavne trpezlivý prístup pracovníkov pošty a ich pomoc pri vypĺňaní tlačív," opísala Cimermanová.

Naopak, priestory pobočiek, listové a balíkové služby či rýchlosť vybavenia by sa mohli podľa ľudí zlepšiť. "Robíme všetko pre to, aby sa procesy na poštách zefektívnili a ľudia mohli všetko vybaviť jednoduchšie, pohodlnejšie a rýchlejšie. Každodenná spätná väzba zo všetkých kútov Slovenska nám ukazuje, kde a čo občania vnímajú najcitlivejšie a čo potrebujeme riešiť prioritne," uviedol generálny riaditeľ pošty Róbert Gálik. Zároveň z hodnotenia vyplynulo, že ľudia najcitlivejšie vnímajú čas strávený na pobočkách pôšt a aj to, v akom sú stave.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
A. Danko: Slovensko musí byť hrdý štát, inak v EÚ neprežije
<< predchádzajúci článok
Kadyrov: Zadržali sme obzvlášť nebezpečného teroristu