Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

METRO Distribúcia v Nitrianskom regióne odteraz vo väčšom



Podnikatelia, ktorí si tovar nechávajú zavážať až k sebe do prevádzok nezriedka vzdialených aj 100 km od veľkoobchodného centra, sa však odteraz môžu tešiť na ešte vyššiu úroveň servisu. V ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 9. októbra (WBN/PR) - Podnikatelia, ktorí si tovar nechávajú zavážať až k sebe do prevádzok nezriedka vzdialených aj 100 km od veľkoobchodného centra, sa však odteraz môžu tešiť na ešte vyššiu úroveň servisu. V utorok 8. októbra totiž vedúci predstavitelia spoločnosti v Nitre slávnostne otvorili zmodernizovanú a zväčšenú distribučnú platformu.


METRO v rámci služby METRO Distribúcia na Slovensku prevádzkuje flotilu viac ako 30 rozvozových automobilov. Tie sú schopné podľa potreby až sedem dní do týždňa doručovať tovar priamo k zákazníkovi – kdekoľvek a dokonca už do 24 hodín od objednávky. Distribučnými platformami na rozvoz tovaru preto disponujú všetky slovenské pobočky reťazca. Tá v Nitre sa teraz po rozsiahlej prístavbe a modernizácii pridáva k METRO Zvolen, Košice i Žilina na absolútnu špičku v rámci kapacity aj servisu.

Vynovené priestory s celkovou rozlohou 338 m2 predstavujú oproti pôvodnej platforme na rozvoz tovaru nárast plochy približne o tretinu a disponujú štyrmi nakladacími rampami pre vozový park rozšírený šesť dodávkových automobilov. „Denne dnes vypravíme dodávky približne 15 ton tovaru aj do 100 km vzdialenosti,“ hovorí riaditeľ nitrianskeho METRO Igor Losman. Zároveň dodáva, že nová platforma zatiaľ počíta s postupným zvýšením počtu zákazníkov asi o 30 %, no kapacitne by bez problémov zvládla aj väčší nárast objemu rozvozov.

Pribudli na nej preto aj rozsiahle skladové priestory: takmer 90 m2 je venovaných čerstvým potravinám, mraziaci box s rozlohou vyše 40 m2 a cez 200 m2 na rôzny iný tovar. Priamo na platforme sa nachádzajú aj paletové pozície na najpredávanejšie tovarové položky, vďaka čomu môže služba fungovať oveľa rýchlejšie, efektívnejšie a nezávislejšie od samotnej predajne, než tomu bolo doteraz.

„Zákazníci oceňujú možnosť vybrať si z pohodlia domova čokoľvek z viac ako 33 000 položiek v sortimente METRO a dostať tovar vždy načas, keď ho potrebujú. Vedia pritom, že popri časovej úspore sa môžu absolútne spoľahnúť aj na prvotriednu čerstvosť a kvalitu dodaných produktov. Stopercentné zachovanie teplotného reťazca pri dovoze, dodržanie všetkých kontrolných bodov podľa bezpečnostných štandardov HACCP či jednoznačná spätná dohľadateľnosť pôvodu tovaru sú samozrejmosťou. Dvadsaťtri zamestnancov METRO Distribúcie denne obslúži asi 60 zákazníkov, toto číslo však stabilne rastie,“ hovorí o službe Igor Losman a pokračuje: „METRO Nitra má rozsiahle regionálne pokrytie až do vzdialenosti 100km. Zavážame nielen zákazníkov z okolia Nitry, ale z celého územia od Trnavy a Nového Mesta nad Váhom, v kúpeľných mestách Piešťany či Smrdáky, až po Komárno a Štúrovo na juhu alebo Partizánske, Zlaté Moravce či Levice smerom na východ. Myslím si preto, že nová distribučná platforma si túto investíciu naozaj zaslúžila a želám jej stále viac spokojných zákazníkov.“

Službu METRO Distribúcia aktuálne v Nitre využíva 162 zákazníkov. Vďaka novej, kapacitnejšej rozvozovej platforme však pobočka plánuje toto číslo postupne zvyšovať, rovnako, ako podiel Distribúcie na celkovom obrate METRO Košice. „V oblasti rozvozového predaja vidíme veľkú budúcnosť, zvyšovanie štandardu služieb v tomto smere pre nás preto bolo logickým krokom,“ vysvetľuje Peter Dostál.

Ďalšou inováciou s veľkým potenciálom je pre METRO podľa jeho slov online predaj. Práve zákazníkom využívajúcim službu METRO Distribúcia preto veľkoobchod už dávnejšie sprístupnil nové online riešenie na objednávanie tovaru – službu m-objednávka, ktorej systém je založený na princípe internetového obchodu. Na adrese www.m-objednavka.sk sa zákazník prihlási pomocou svojho zákazníckeho čísla a hesla, vyberie si tovar z ponuky METRO, odošle objednávku a počká si na dovoz tovaru v štandardnom termíne.

„Tento jednoduchý a pohodlný systém umožňuje zákazníkovi v reálnom čase vidieť, čo máme na sklade, čím sa zvyšuje rýchlosť aj presnosť pri vybavovaní objednávok. Aj v METRO Nitra je už dnes práve m-objednávka najvyužívanejšou formou objednávania tovaru,“ dodáva riaditeľ veľkoobchodného strediska Igor Losman.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
PRAVDA: Na tabak si posvieti aj Slovensko
<< predchádzajúci článok
MetLife Amslico reaguje na zníženie úrokovej miery