![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
22. marca 2014
Najväčšie pokrytie smartfónmi má Bratislavský kraj
Najväčšie pokrytie inteligentnými telefónmi má na Slovensku Bratislavský kraj. Smartfón tu vlastní až 71 % ľudí nakupujúcich online.
Zdieľať
Bratislava 22. marec (TASR) – Najväčšie pokrytie inteligentnými telefónmi má na Slovensku Bratislavský kraj. Smartfón tu vlastní až 71 % ľudí nakupujúcich online. 
				
                    
                    
                    
Celkovo má na Slovensku takýto telefón 64 % populácie nakupujúcej na internete. Vyplýva to z prieskumu, ktorý realizovala výskumná agentúra NMS Market Research a portál Heureka.sk.
"Za Bratislavským krajom nasleduje so 68 % Trnavský, so 65 % Banskobystrický, na štvrtej priečke je so 64 % Nitriansky kraj a na chvoste je s 57 % Prešovský kraj," vyčíslil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Smartfóny používajú Slováci nielen na telefonovanie či prezeranie webu, ale čoraz častejšie aj na online nákupy.
"Skúsenosť s výberom tovaru cez telefón má 41 % a s nákupom cez mobil už 16 % vlastníkov smartfónov nakupujúcich online," uzavrel Braverman.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Celkovo má na Slovensku takýto telefón 64 % populácie nakupujúcej na internete. Vyplýva to z prieskumu, ktorý realizovala výskumná agentúra NMS Market Research a portál Heureka.sk.
"Za Bratislavským krajom nasleduje so 68 % Trnavský, so 65 % Banskobystrický, na štvrtej priečke je so 64 % Nitriansky kraj a na chvoste je s 57 % Prešovský kraj," vyčíslil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Smartfóny používajú Slováci nielen na telefonovanie či prezeranie webu, ale čoraz častejšie aj na online nákupy.
"Skúsenosť s výberom tovaru cez telefón má 41 % a s nákupom cez mobil už 16 % vlastníkov smartfónov nakupujúcich online," uzavrel Braverman.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
