![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
Ilustračná snímka Foto: TASR/APAutomobilový týždenník Automobilwoche uvádza, že Opel dokázal získať trhový podiel 7,1 % iba po zahrnutí týchto predbežných registrácií a mimoriadne vysokých zliav. Pokiaľ by tieto vozidlá neboli v počtoch zahrnuté, trhový podiel Opla by bol len 4,5 % a predbehla by ho česká Škoda.
Hovorca automobilky uviedol, že na tejto praxi je všetko v poriadku a je pochopiteľné, že počet takto predaných áut je vyšší než u importérov zahraničných značiek. "Opel v predbežných registráciách zahŕňa autá, ktoré si súčasní aj bývalí zamestnanci cez lízing môžu kúpiť pre seba alebo svojich rodinných príslušníkov," povedal hovorca. "Sme šťastní, že podpora našich zamestnancov pre Opel a počet áut, ktoré súkromne používajú, neustále rastie." Nárok na získanie auta má celkovo 60.000 ľudí.
Automobilwoche zároveň dodáva, že trhové podiely ostatných nemeckých koncernov, ako BMW, Mercedes a VW v oveľa menšom rozsahu obsahovali tento typ predaja.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
