![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Pondelok 3.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Hubert
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
25. novembra 2014
Organizátori Tour de France hľadajú sponzora pre zelený dres
Organizátori cyklistickej Tour de France hľadajú sponzora pre zelený dres lídra bodovacej súťaže, ktorý v posledných troch rokoch patril Petrovi Saganovi. Francúzska stávková spoločnosť PMU sa ...
Zdieľať
PARÍŽ 25. novembra (WEBNOVINY) - Organizátori cyklistickej Tour de France hľadajú sponzora pre zelený dres lídra bodovacej súťaže, ktorý v posledných troch rokoch patril Petrovi Saganovi. Francúzska stávková spoločnosť PMU sa totiž rozhodla po 25 rokoch ukončiť sponzoring, o čom organizátorskú firmu ASO informovala pred tohtosezónnymi pretekmi. Pre obe strany to bola doteraz výhodná spolupráca. Dres pre najlepšieho v bodovacej súťaži je od roku 1953 zelený a farby spoločnosti PMU sú rovnaké.Za odchodom firmy je otvorenie francúzskeho trhu pre online stávkovanie, čím sa zmenili aj jej priority. PMU sa zameriava na podporu Francúzskeho pohára, národnej futbalovej federácie a klubu Paríž St. Germain. "Tour trvá len tri týždne. Už v roku 2010 sme sa rozhodli staviť na futbal, pretože potrebujeme vyšší profit a zmodernizovať firmu," uviedol pre L´Équipe komunikačný riaditeľ PMU Benoit Comu.
Sponzorstvo zeleného dresu stojí 1,5 milióna eur, investícia sa podľa štúdií vráti desať- až dvanásťnásobne. Informuje o tom cyclingnews.com.
