Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

08. júna 2012

Preplácate aj vy drahú kanceláriu?



Už nemusíte. Existuje totiž niekoľko možností ako ušetriť finančné náklady za prenájom vlastnej kancelárie, a to napr. v prípade keď kanceláriu z rôznych dôvodov naplno nevyužívate. Pre ...



Zdieľať
BRATISLAVA 8. júna (WBN/PR) - Už nemusíte. Existuje totiž niekoľko možností ako ušetriť finančné náklady za prenájom vlastnej kancelárie, a to napr. v prípade keď kanceláriu z rôznych dôvodov naplno nevyužívate. Pre podnikateľov, ktorí viac svojho pracovného času trávia v teréne, je vhodné zabezpečiť si kanceláriu na „čiastočný prenájom“, alebo si priamo zriadiť tzv. virtuálnu kanceláriu u profesionálnej spoločnosti, ktorá tento druh služieb zastrešuje. Okrem toho, že si môžete prenajať vlastnú kanceláriu na časové obdobie podľa vlastnej potreby, sa vám personál poskytovateľa postará o bežnú administratívnu agendu vašej firmy. V prípade, že svoj biznis len rozbiehate a nedisponujete dostatočným vstupným kapitálom, prípadne podnikáte ako individuálni podnikatelia, či k svojmu podnikaniu jednoducho nepotrebujete samostatnú kanceláriu, môžete si prenajať aj len samostatné pracovné miesto v zdieľaných kanceláriách. Ide o tzv. coworking.


V zahraničí je coworking obľúbený a často využívaný spôsob práce vzhľadom na mnohé benefity, ktoré vyplývajú zo zdieľania pracovného prostredia komunitou nezávisle pracujúcich ľudí. Na Slovensku je tento spôsob práce zatiaľ len v rozbehu, môžete si ho však už sami vyskúšať v niektorom z coworkingových centier. Jednou z finančných výhod je, že zdieľané kancelárie disponujú administratívnym a technickým zázemím, čím je zabezpečený plný chod kancelárie. Navyše s kolegami môžete zdieľať aj svoje názory a nápady, čím neriskujete ani spoločenskú izoláciu, ako by sa to mohlo stať napríklad pri podnikaní v domácom prostredí. Aj pre tieto benefity je coworking vyhľadávaný najmä medzi komunitou individuálnych podnikateľov, právnikov, advokátov, prekladateľov, grafikov, IT profesionálov a pod.

Všetky služby a výhody pre podnikateľov ako krátkodobý prenájom kancelárie, prenájom individuálneho pracovného miesta a zasadačiek vám poskytne spoločnosť CompanyHouse v rámci svojich služieb Fly & Work Office. CompanyHouse disponuje vlastným administratívnym centrom v centre Bratislavy a má dlhodobé skúsenosti v oblasti svojho pôsobenia.

Prenajať si môžete samotné pracovné miesto v zdieľanej kancelárii s tým, že pracujete, kedy vám to vyhovuje a platíte len za to, čo využijete. Fly & Work Office ponúka dve zdieľané kancelárie. V jednej kancelárii sú dve pracovné miesta a v ďalšej päť pracovných miest. K dispozícii budete mať neobmedzené pripojenie na internet, skenovanie, tlač dokumentov, kancelárske potreby a administratívnu podporu recepcie. Viac informácií na www.flyandworkoffice.eu.

Rovnako získate možnosť využívať aj ostatné služby a priestory administratívneho centra spoločnosti CompanyHouse na Palisádach v Bratislave - recepciu, foyer, kaviareň, vínnu pivničku, zasadačky a parkovisko. Viac informácií na www.companyhouse.eu.

Využite služby Fly & Work Office, naštartujte svoj pracovný deň rannou kávičkou (v útulnej kaviarni administratívneho centra CompanyCafe) v príjemnom pracovnom prostredí a s profesionálnym personálom, ktorý vám vytvorí administratívne zázemie. A to všetko na prestížnej adrese s výhodnou polohou v centre Bratislavy, s dostupnosťou ku všetkým dôležitým inštitúciám a za výhodných finančných podmienok. Kontakt: tel : +421 (2) 3241 0070 e-mail: office@flyandworkoffice.eu.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Minister Jahnátek chce od bánk úvery pre farmárov
<< predchádzajúci článok
Na promóciách v Pakistane zahynulo 15 ľudí, zabila ich bomba