Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

07. mája 2006

RMS chce s novou kampaňou zvýšiť bezpečnosť na cestách



Zvýšiť informovanosť detí o pravidlách cestnej premávky z pohľadu chodcov, cyklistov a korčuliarov má nová informačno-súťažná kampaň, ktorú spustila Rada mládeže Slovenska (RMS). Aj takýmto ...



Zdieľať

BRATISLAVA 7. mája (WN/SITA) - Zvýšiť informovanosť detí o pravidlách cestnej premávky z pohľadu chodcov, cyklistov a korčuliarov má nová informačno-súťažná kampaň, ktorú spustila Rada mládeže Slovenska (RMS). Aj takýmto spôsobom chce rada prispieť k väčšej bezpečnosti na cestách a znížiť počet dopravných nehôd spôsobených deťmi a mládežou. Hoci kampaň Poď s nami do toho ALEBO v premávke bez chaosu sa začala už v polovici apríla, školáci majú stále možnosť sa do nej zapojiť, a to až do 8. júna. Buď majú k dispozícii brožúrku, ktorú RMS vydala a v nej vyplnia súťažný test alebo si ju stiahnu cez internet na stránke www.mladez.sk. Deti, ktoré sa do súťaže zapoja, pritom čaká vyše 30 cien.

Prostredníctvom brožúrky sa rada snaží deti informovať o tom, v akých prípadoch a akým spôsobom môžu poskytnúť prvú pomoc. Na jej príprave pritom využila RMS aj pomoc rezortu školstva, Prezídia Policajného zboru, Slovenského Červeného kríža, ale aj Národného automotoklubu. Aj vďaka týmto organizáciám je výsledná podoba brožúry kombináciou odborne spracovaného obsahu a hravej, pre deti, príťažlivej formy.

FOTO : SITA/AP


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kulturista Adam Cibuľa verí, že bude žiť dôstojnejšie
<< predchádzajúci článok
Paula McCartneyho opustila manželka Heather, ich vzťah prechádza vážnou krízou