Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

10. apríla 2013

ŠKODA v marci zvýšila podiel na slovenskom trhu na 23,32 %



Značka ŠKODA dominuje slovenskému automobilovému trhu aj v marci, kedy dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 23,32 %. Úspech potvrdzuje predaj celkovo 1 336 automobilov značky ŠKODA. Veľkým úspechom ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 10. apríla (WBN/PR) - Značka ŠKODA dominuje slovenskému automobilovému trhu aj v marci, kedy dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 23,32 %. Úspech potvrdzuje predaj celkovo 1 336 automobilov značky ŠKODA. Veľkým úspechom značky je tiež rekordný predaj nového kompaktného modelu Rapid.


„ŠKODA v marci zvýšila svoj podiel na slovenskom trhu a opäť tak potvrdila svoje postavenie lídra dosiahnutím skvelých predajných výsledkov. V marci sme zaznamenali viac ako 23-percentný trhový podiel a rekordný záujem zákazníkov o rodinný model Rapid. To sú výsledky, na ktoré sme mimoriadne hrdí,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Značka ŠKODA dodala zákazníkom na Slovensku v marci celkovo 1 336 automobilov, čím si zabezpečila 23,32-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala automobilka na Slovensku celkovo 3 121 automobilov kategórie M1.

Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa v mesiaci marec stal nový model ŠKODA Rapid so 410 predanými vozidlami. Po dlhom čase tak zosadil z tejto pozície dlhoročné stálice značky ŠKODA, modely Octavia a Fabia. Populárna ŠKODA Fabia tak v mesiaci marec skončila na druhom mieste s celkovo 404 predanými kusmi (hatchback 248 kusov + combi 156 kusov). Tretie miesto obsadila ŠKODA Octavia druhej generácie s počtom 179 predaných kusov. Vysokej popularite sa v marci tešil aj model ŠKODA Yeti (97 kusov) a Octavia tretej generácie (63 kusov).

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Zemetrasenie v Iráne zabilo desiatky a zranilo stovky ľudí
<< predchádzajúci článok
Poľsko si pripomína tretie výročie havárie vládneho špeciálu