![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Štvrtok 6.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
26. augusta 2014
SND získalo prestížne ocenenie Superbrands
Prestíž Slovenského národného divadla potvrdil celosvetovo uznávaný program hodnotenia značiek Superbrands, v rámci ktorého Odborná porota Slovak Superbrands a slovenskí spotrebitelia ocenili značku ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. augusta (WBN/PR) - Prestíž Slovenského národného divadla potvrdil celosvetovo uznávaný program hodnotenia značiek Superbrands, v rámci ktorého Odborná porota Slovak Superbrands a slovenskí spotrebitelia ocenili značku SND cenou Honorary Superbrands 2014. Naša prvá scéna sa tak zaradila medzi najlepšie značky na slovenskom trhu."Spolu s mojím tímom sme radi, že naša snaha vytvárať Slovenskému národnému divadlu pozitívny a dôveryhodný dojem vo verejnosti sa pretavuje aj do prestížneho ocenenia Superbrands 2014, ktoré je výsledkom kvality umeleckej produkcie a inovatívnych foriem marketingovej komunikácie," uviedol generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
Slovenské národné divadlo popri rastúcej návštevnosti počas dvoch uplynulých sezón zaznamenáva aj pozitívne ohlasy na viaceré činnosti – obnovenie tradície podujatí pre divákov (Deň otvorených dverí, Medzinárodný deň detí, Noc divadiel), návrat k usporadúvaniu vlastného divadelného festivalu (Eurokontext.sk), zmena trendu komunikácie s verejnosťou aj prostredníctvom nových médií či kreatívnejší prístup k spracovaniu kampaní na nové inscenácie i sprievodné aktivity, na ktorých tvorbe sa podieľali aj uznávaní výtvarníci a fotografi.
