Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Tesco využíva IBM nástroje pre rozšírenú realitu



Spoločnosť IBM (NYSE: IBM) spolupracuje s jedným z najvýznamnejších maloobchodných reťazcov na svete, spoločnosťou Tesco na takom usporiadaní tovaru v regáloch, ktoré sprostredkuje zákazníkom v ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 20. marca (WBN/PR) - Spoločnosť IBM (NYSE: IBM) spolupracuje s jedným z najvýznamnejších maloobchodných reťazcov na svete, spoločnosťou Tesco na takom usporiadaní tovaru v regáloch, ktoré sprostredkuje zákazníkom v obchodoch lepší zážitok z nakupovania.


Maloobchodné reťazce, ktoré sú pod vplyvom neustále sa meniaceho prostredia musia pri svojej ponuke zohľadniť takmer každý deň zmeny v dopyte zákazníkov, neustále sa meniace promo výrobcov, či prázdniny a sviatky, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie spotrebiteľov.

Výskumníci z výskumného laboratória IBM v izraelskej Haife vyvinuli mobilnú aplikáciu postavenú na báze IBM nákupného poradcu využívajúceho rozšírenú realitu. Pracovníci spoločnosti Tesco vyskúšali túto mobilnú aplikáciu vo svojich mobiloch a tabletoch. Odfotografovaním zachytili súčasný stav rozloženia tovarov a nákupných uličiek v obchodoch, vrátane objemu a umiestnenia tovaru.

Mobilná aplikácia po pripojení na databázu produktov v ponuke spoločnosti zanalyzuje súčasný stav. Na základe porovnania obrázkov existujúceho stavu s plánom ukáže možnosti lepšieho usporiadania tovaru v predajni. Porovnaním aktuálneho umiestenia a množstva tovaru, s návrhom vytvoreným aplikáciou, zároveň sprostredkuje užívateľovi informácie, ktoré ho upozorňujú zmenšujúce sa zásoby tovaru a chýbajúci sortiment. Tesco v súčasnosti testuje riešenie od spoločnosti IBM v pilotnej prevádzke v predajni neďaleko Londýna.

Inteligentné riešenie od IBM digitalizuje a automatizuje procesy v oblasti dokladania a zásobovania tovaru, a vedie k lepšej zákazníckej skúsenosti nakupujúcich. Nákupný poradca IBM využívajúci rozšírenú realitu dokáže bez problémov detegovať problémy ohľadne nevhodne umiestneného tovaru. Zároveň generuje do mobilného telefónu užívateľa odporúčania vedúce k náprave súčasného stavu.

VIDEO: IBM and Tesco test Augmented Reality mobile app


Projekt realizovaný v spolupráci so spoločnosťou Tesco využívajúci mobilné nástroje pre rozšírenú realitu umožňuje výskumníkom IBM a zákazníkom vyskúšať si fungovanie nových technológií pri riešení reálnych problémov biznisu. Ako súčasť portfólia produktov IBM MobileFirst umožňuje toto riešenie firmám pretransformovať sa na mobilné podniky.

Viac informácií nájdete Tu.
Viac informácií o produktoch IBM Mobile First nájdete Tu.
Ilustračné fotografie k téme nájdete Tu.

O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rudolf Bauer ohlásil kandidatúru na primátora mesta Košice
<< predchádzajúci článok
R. Fico by sa podľa I. Štefanca mal pozrieť na svoje sľuby