Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

24. marca 2015

Trnavská UCM otvára študijný program zameraný na digitálne hry



Na archívnej snímke priestory HD štúdia Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.



Zdieľať
Na archívnej snímke priestory HD štúdia Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Foto: Patrik Gerši/TASR
Trnava 24. marca (TASR) - Fakulta masmediálnej komunikácie (FMK UCM) Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave poskytne ako prvá na Slovensku študentom od nového akademického roka 2015/2016 nový študijný program s názvom Teória digitálnych hier.


Základ študijného programu budú tvoriť teoretické poznatky z oblasti masmediálnych štúdií, teórie manažmentu, sociológie médií, marketingu, psychológie, etiky i semiotiky, ale aj praktické zručnosti vytvárania digitálnych hier. Akreditačná komisia vo svojom vyjadrení rozhodla poskytovať bakalárske aj magisterské vzdelanie.

"Dôvodov, prečo sme sa rozhodli pre tento program, je niekoľko. Digitálne hry sú objektom našej kultúry a spoločnosti, herný priemysel je dynamickou súčasťou mediálnej produkcie a výnosným segmentom zábavného priemyslu. No a v neposlednom rade nás motivovalo aj to, že rovnaký študijný program neexistuje nielen na Slovensku, ale v žiadnej z okolitých krajín," uviedla dekanka fakulty Dana Petranová.

Absolventi programu sa môžu uplatniť napríklad vo firmách zameraných na produkciu zábavných hier, v marketingových, reklamných agentúrach. Zámerom fakulty je popri štúdiu teórie zabezpečiť študentom aj kvalitné možnosti praxe. "Už teraz rokujeme o spolupráci s firmami, ktoré sa zaoberajú produkciou a distribúciou digitálnych hier," dodala dekanka.

Uchádzači o štúdium môžu zaslať predbežné prihlášky do 20. mája 2015. Informoval PR kabinet FMK UCM.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Expolicajtovi Jánovi A. vymeral súd za zločin lúpeže deväťročný trest
<< predchádzajúci článok
IBM a Twitter ponúkajú nové dátové služby v cloude