Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

29. januára 2009

Výtlky na cestách opravuje Bratislava priebežne aj v zime



Výtlky na cestách, ktoré má v správe hlavné mesto, opravuje magistrát priebežne aj počas zimných mesiacov. Ako pre agentúru SITA povedala hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová, dovoľuje im to ...



Zdieľať
BRATISLAVA 29. januára (WEBNOVINY) - Výtlky na cestách, ktoré má v správe hlavné mesto, opravuje magistrát priebežne aj počas zimných mesiacov. Ako pre agentúru SITA povedala hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová, dovoľuje im to technológia teplej zmesi. "Pokiaľ má niekto z obyvateľov alebo vodičov pripomienku, poznámku a vie, že sa niekde nachádza veľký výtlk, ktorý si žiada okamžitú nápravu, treba zavolať na linku Call-centra - 0850 211 525," konštatovala. Ihneď ako dostanú dispečeri informácie o takýchto problematických miestach, pošlú tam službu, aby výtlky opravila. Okrem postrehov od obyvateľov dostávajú podľa hovorkyne podnety aj od zamestnancov magistrátu, napríklad vodičov Dopravného podniku Bratislava či iných organizácií. Chudinová zároveň uviedla, že oddelenie cestného hospodárstva má celú Bratislavu rozdelenú do niekoľkých rajónov a každý správca komunikácie si kontroluje svoj rajón. "Nemôžeme však očakávať, že v každej sekunde bude niekde nejaký správca. Magistrát spravuje 420 kilometrov ciest, to znamená, že treba najazdiť obrovské kilometre, kým pracovníci zistia a zapíšu problematické miesta," doplnila. Mesto na opravu výtlkov minie ročne okolo 199 164 až 265 551 €.



Mesto spustilo službu, tzv. Call-centrum vlani 15. novembra. Občania môžu na telefónnom čísle 0850 211 525 nahlasovať všetky problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Ide napríklad o problémy s dopravným značením či svetelnou signalizáciou, nefungujúcim verejným osvetlením, poškodenými či znečistenými komunikáciami, problémy v podchodoch či nadchodoch. Nahlasovať môžu tiež poškodené zvodidlá a zábradlia alebo poškodenú zeleň v okolí ciest. Nová služba je k dispozícii celoročne, teda nielen počas zimnej údržby. Občanovi stačí, ak zistené nedostatky nahlási na danom čísle, mesto by ich malo odstrániť do dvoch týždňov. Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan už nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra automaticky upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii aj po pracovnom čase na magistráte, cez víkend aj počas sviatkov.


Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy prostredníctvom oddelenia cestného hospodárstva spravuje cesty I. až III. triedy a miestne komunikácie I. a II. triedy na území Bratislavy. Prakticky ide o hlavné komunikácie zaťažené okrem osobnej dopravy aj nákladnou a mestskou hromadnou dopravou.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Heineken od marca zvýši ceny produktov o takmer 7 %
<< predchádzajúci článok
Chátrajúce bývalé kasárne v Nitre by mali ožiť ešte tento rok