Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Alternatíva k supermarketom zažíva boom



Vysoká kvalita ponúkaných produktov v spojení s výhodnou cenou, sila spoločnej značky, marketingová podpora, celoslovenské pokrytie, aj zariadenie predajne podľa posledných ...



Zdieľať
Foto: METRO Cash & Carry SR
Bratislava 14. októbra (OTS) - Vysoká kvalita ponúkaných produktov v spojení s výhodnou cenou, sila spoločnej značky, marketingová podpora, celoslovenské pokrytie, aj zariadenie predajne podľa posledných trendov – takto sa snažia drobní predajcovia bojovať s tlakom obchodných reťazcov.


To dobré máte blízko. Práve pod týmto heslom vznikla sieť predajní Môj obchod, ktorá združuje nezávislých majiteľov obchodov s potravinami a rozličným tovarom po celom Slovensku. Projekt, ktorý na jeseň 2012 odštartovala spoločnosť METRO Cash & Carry SR, poskytuje drobným regionálnym i mestským predajniam balík podpory založený na ucelenej identite, výhodnej ponuke tovarov a aktívnej obchodnej spolupráci s veľkoobchodom. Drobní predajcovia dokážu týmto spôsobom citeľne zvýšiť svoju konkurencieschopnosť, no zároveň si ponechávajú suverenitu a nezávislosť. Za rok fungovania na Slovensku sa do obojstranne výhodnej spolupráce zapojilo už viac ako 100 predajní a počet záujemcov neustále rastie.

Foto: METRO Cash & Carry SR
Maloobchodníci tvoria tretinu našich obratov - s ich úspechom je spätý aj úspech veľkoobchodu METRO. Je pre nás preto logickým krokom snažiť sa neustále prichádzať s novými produktmi a službami, ktoré im pomôžu uľahčiť podnikanie,“ hovorí Axel Hluchy, generálny riaditeľ METRO Cash & Carry SR.

Pilierom obchodnej spolupráce METRO s maloobchodníkmi je profesionálny marketing a letáková podpora s pravidelnými akčnými ponukami na vybraný tovar. Produkty, ktoré sa v letáku Môj obchod objavia, pritom vyberá aliancia tvorená samotnými majiteľmi predajní spoločne s METRO a zapojení maloobchodníci môžu ťažiť z lepších nákupných cien tovaru a ďalších partnerských či vernostných výhod.

Projekt Môj obchod už dlhšiu dobu úspešne funguje aj v ďalších krajinách, kde METRO pôsobí, napríklad v Poľsku pod názvom Odido, či v Českej republike ako Můj obchod.

Hlavné benefity projektu Môj obchod:
- Zvýšenie konkurencieschopnosti a zachovanie nezávislosti zapojených prevádzok
- Ucelená marketingová podpora: jednotné logo a značka, pracovné odevy pre predavačov, POS materiály, letáková podpora distribuovaná koncovým zákazníkom do poštových schránok v spádovej oblasti prevádzky, spoločná webová stránka www.imojobchod.sk
- Poradenstvo a vzdelávanie zo strany METRO: trendy v predaji a zariadení predajne
- Široký sortiment vlastných značiek ARO a Fine Food – spojenie vysokej kvality s výhodnou cenou
- Celoslovenské pokrytie: na vidieku aj v mestách po celom Slovensku
Foto: METRO Cash & Carry SR


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Dolár klesol voči najsilnejším menám
<< predchádzajúci článok
Plavbu na Dunaji zastavia, opravia tesnenie kanála v Gabčíkove