Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

11. júna 2009

DATALAN sa stal autorizovaným servisným partnerom spoločnosti Toshiba



Spoločnosť DATALAN, a. s., rozšírila autorizované servisné služby aj na mobilné produkty spoločnosti Toshiba. Servisné služby poskytuje v rámci celého Slovenska prostredníctvom centrály v Bratislave a ...



Zdieľať
BRATISLAVA 11. júna (WN/PR) - Spoločnosť DATALAN, a. s., rozšírila autorizované servisné služby aj na mobilné produkty spoločnosti Toshiba. Servisné služby poskytuje v rámci celého Slovenska prostredníctvom centrály v Bratislave a pobočiek v Žiline, Banskej Bystrici a v Košiciach.


Spoločnosť DATALAN dlhodobo vlastní a úspešne rozvíja jedno z najväčších autorizovaných servisných stredísk na Slovensku, ktoré poskytuje zákazníkom služby so štatútom Authorized Service Partner pre produkty HP, Authorized Service Provider pre produkty IBM, Warranty Service Provider pre produkty Lenovo a Central Service Provider pre produkty Philips. V máji tohto roka k nim tak pribudol aj servis mobilných PC spoločnosti Toshiba.

O servisnom stredisku spoločnosti DATALAN
Servisné stredisko poskytuje svojim zákazníkom široké portfólio služieb – od základného servisu zariadení „na požiadanie“, cez zmluvne garantované služby v širokej škálovateľnosti ich úrovne až po komplexné konzultačné a outsourcingové služby v oblasti IT. Stredisko poskytuje podporu tisícom užívateľov a zabezpečuje správu pre tisíce koncových zariadení v rámci celého Slovenska s rôznymi úrovňami služby vrátane služby „nonstop“, t.j. 24 hodín denne 365 dní v roku. Centrála servisného strediska sa nachádza na Púchovskej ulici v Bratislave, pričom spoločnosť ponúka servisné služby aj prostredníctvom svojich pobočiek v Žiline, Banskej Bystrici a v Košiciach, prípadne priamym pôsobením u zákazníka.

O spoločnosti DATALAN, a. s.
DATALAN, a. s., je popredným slovenským poskytovateľom inovatívnych biznis riešení a IT služieb, outsourcingu IT a konzultácií. Kľúčové riešenia poskytované spoločnosťou sú Správa dokumentov a informácií, Riadenie procesov a spolupráca a Optimalizácia IT infraštruktúry. Cieľom spoločnosti DATALAN je poskytovať zákazníkom kvalitné služby a riešenia tak, aby maximálne efektívne napĺňali požiadavky klientov a pomáhali im zlepšovať ich biznis aktivity.

Spoločnosť DATALAN pôsobí na slovenskom IT trhu od roku 1990 a je držiteľom certifikátu systému manažérstva kvality podľa európskej normy ISO 9001:2000 a systému environmentálneho manažérstva EN ISO 14001:2004. Jej klientmi sú spoločnosti z oblasti telekomunikácií, priemyslu, finančné inštitúcie a organizácie verejného sektora. V roku 2007 sfúzovala so spoločnosťou Ability Development SK, čím vznikla jedna z najväčších IT spoločností na slovenskom trhu s obratom presahujúcim 33,194 milióna EUR (1 miliardu Sk). Kúpou spoločnosti Euroaltis sa spoločnosť DATALAN stala jedným z najväčších a najskúsenejších dodávateľov riešení pre samosprávu, ktoré poskytuje pod názvom DATALAN Digitálne mesto.

Kontakt:
Eva Medvecká
riaditeľka Divízie marketing
DATALAN, a. s.
Tel.: 02 / 50257206
E-mail: eva_medvecka@datalan.sk
www.datalan.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Šrotovné na kotly vyčerpané
<< predchádzajúci článok
USA vykázali v máji rekordný deficit