Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

DPD ParcelShop – nová sieť odberných miest DPD



DPD ParcelShop - nová sieť odberných miest DPD



Zdieľať
DPD ParcelShop – nová sieť odberných miest DPD Foto: DPD ParcelShop
Bratislava 16. júna (OTS) - Príjemca zásielky tým získava ďalšiu voľbu pri preprave svojho balíka. Už nie je potrebné, aby sa viazal na príchod kuriéra, zásielku si môže nechať doručiť do DPD ParcelShopu, kde si ju vyzdvihne podľa svojich možností, kedykoľvek počas nasledujúcich 7 pracovných dní.


Zásielku si môže príjemca nechať odoslať do DPD ParcelShopu priamo pri nákupe v internetovom obchode pri ukončení procesu objednávky . Vyberie si zo zoznamu dostupných odberných miest v blízkosti svojho bydliska, či práce, prípadne si ju tam presmeruje v priebehu doručovania cez mobilný internetový portál www.presmeruj.mojbalik.sk. Pred samotným doručením zásielky posiela spoločnosť DPD príjemcovi SMS alebo e-mail s informáciou o termíne dodania zásielky. Ak príjemcovi termín dodania nevyhovuje, môže ho prostredníctvom online nástroja zmeniť alebo si zásielku presmerovať do odberného miesta. Po doručení balíka do odberného miesta DPD je príjemca opätovne informovaný o možnosti vyzdvihnutia zásielky a termíne, do ktorého bude jeho balík uložený v DPD ParcelShope.

Podľa našich skúseností, a to nielen zo Slovenska, si klient vyberá tie odberné miesta, ktoré sú blízko jeho bydliska, po ceste z práce, prípadne na miestach kde prestupuje z jedného dopravného prostriedku do druhého alebo vystupuje z MHD. Na tieto miesta sa zameriavame pri získavaní partnerov pre DPD ParcelShop. Väčšina našich zákazníkov prevádzkujúcich e-shopy túto službu už implementuje alebo ju bude v blízkej dobe pre svojich klientov implementovať. Medzi prvými sú tí zákazníci, ktorí nemajú svoje vlastné prevádzky po celom území Slovenska“, dodáva Peter Červeň, generálny riaditeľ DPD na Slovensku. Sieť odberných miest sa neustále rozširuje a veľmi skoro by mala pokrývať v dostatočnej hustote celé územie Slovenska.

Vo vybraných odberných miestach je možné zásielku aj podať a využiť atraktívne a bezkonkurenčne najnižšie ceny na našom trhu, pričom zákazník dostane kompletný servis spoločnosti DPD. Ceny začínajú už na 3,6 EUR za balík do 3kg, jedinou podmienkou je doniesť balík do odberného miesta. Následne ju nasledujúci pracovný deň doručí kuriér DPD na akúkoľvek adresu na Slovensku. Túto možnosť už dnes využíva široké spektrum zákazníkov, ktorí potrebujú napríklad vrátiť tovar do internetového obchodu ako reklamáciu. Táto možnosť je čoraz aktuálnejšia aj v súvislosti s novým zákonom o ochrane spotrebiteľa, ktorý vstupuje v platnosť tento mesiac.
Novou službou nenahrádzame doručovanie zásielok kuriérom, je jej doplnkom a je zameraná na tú časť zákazníkov e-shopov, ktorí z rôznych dôvodov uprednostňujú vyzdvihnutie balíka v čase, ktorý vyhovuje najmä im a na mieste, ktoré si vyberú.“, vysvetľuje Peter Červeň. Drvivá väčšina klientov si svoje balíky vyzdvihne do 3 pracovných dní od doručenia do odberného miesta a môže za dobierky platiť v hotovosti pri preberaní tovaru na všetkých odberných miestach, na vybraných miestach aj platobnou kartou.

Pre partnerov pripravilo DPD integračné nástroje, ktoré umožnia pridať nový spôsob prepravy na stránku ich internetového obchodu. Systém automaticky poskytne eshopu informácie o všetkých parametroch zvoleného
Foto: DPD ParcelShop
odberného miesta, ako napríklad hmotnostné obmedzenie, dostupnosť služieb, možnosť platby kartou za dobierku, otváracie hodiny, ale aj lokalizačné služby odberných miest - zoznamy dostupných DPD ParcelShopov v určitom okruhu podľa adresy príjemcu. Takto môže eshop vyjsť svojmu zákazníkovi maximálne v ústrety a ten si zvolí odberné miesto podľa svojej potreby. Aktuálne prebieha aj špeciálna akcia pre internetové obchody so zvýhodnenými cenami pre zásielky smerované do DPD ParcelShopov. Podrobnosti o akcii nájdu záujemcovia na stránke www.dpdparcelshop.sk.

Naši partneri prevádzkujúci odberné miesta DPD ParcelShop sú online napojení na centrálnu aplikáciu a prostredníctvom svojich tabletov sú informovaní o počte prichádzajúcich balíkov, hodnotách dobierok a aktuálnom stave balíkov, ktoré sú predmetom doručenia“, informuje Peter Červeň. Systém takto monitoruje každý jeden balík, proaktívne upozorňuje príjemcov, aby si nezabudli prísť po zásielku a ponúka im ďalšie proaktívne informácie pre ich komfort.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
SNS: Premiér nepovedal všetko k znižovaniu cien plynu
<< predchádzajúci článok
Problémy so spánkom majú mnohí Slováci, väčšina z nich to nerieši