Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Jägermeister oslavuje 3 milióny predaných fliaš v Česku a na Slovensku



Objem predajov značky tento rok narástol v Čechách a na Slovensku takmer o 30% oproti minulému roku a v dnešných dňoch značka oslavuje predaj svojej 3miliontej fľaše v Česku a na ...



Zdieľať
Foto: Jägermeister
Bratislava 17. novembra (OTS) - Objem predajov značky tento rok narástol v Čechách a na Slovensku takmer o 30% oproti minulému roku a v dnešných dňoch značka oslavuje predaj svojej 3miliontej fľaše v Česku a na Slovensku.


Do konca roka očakávame takmer 3,4 milióna predaných fliaš (70cl). Firma navyše skrze Jägermeister svojím výsledkom výrazne upevňuje prvenstvo v predaji importovaných liehovín na Slovensku i v Čechách. Žiadna ďalšia väčšia značka z nášho portfólia nezaznamenala taký rast ako práve naše čierne zlato,“ hovorí Jiří Štětina, Zone director pre strednú a juhovýchodnú Európu a riaditeľ firiem Rémy Cointreau Slovakia a Rémy Cointreau Czech Republic, ktoré Jägermeister v Česku a na Slovensku exkluzívne distribuujú.

Dopyt po Jägermeisterovi tento rok opäť prekonal naše očakávania. Teraz sa chystáme na Vianoce, ktoré sú tradične najsilnejšou sezónou predaja liehovín,“ dodáva Jiří Štětina.

Foto: Jägermeister/Petr Hricko
Jägermeister vo svete
Čísla predajov Jägermeistera stavia český trh do popredia aj globálneho záujmu o nemecký likér, ktorý začína doťahovať výsledky predajov najpredávanejších v tuzemsku vyrábaných liehovín – Fernetu a Becherovky. Podľa posledných ukazovateľov by predaje roku 2016 na českom trhu mali prekonať predaje značky Jägermeister v Kanade, čím by Česká republika obsadila svetovú siedmu priečku. „Ak by som ale spočítal naše predaje Jägermeistera v Česku i na Slovensku, skočil by Jägermeister na piatu pozíciu svetového trhu pred Taliansko a Maďarsko,” počíta Jiří Štětina.

Jägermeisteru k úspechu pomohli tri veci. Po prvé dôraz na perfektné servírovanie pri ideálnej teplote -18˚C a výborné pokrytie takzvanými tap mašinami v baroch po celej republike. Za druhé precízna práca v maloobchodoch. Po tretie spolupráca s mnohými subkultúrami, napríklad v adrenalínových športoch, hudobnej scéne a umení. Vďaka ich osobnostiam sa podarilo osloviť širšiu skupinu mladých ľudí vo veku 18–30 rokov, ku ktorým by sa cesta hľadala bežným spôsobom len veľmi ťažko.

Jägermeister v roku 2016
- Na Slovensku predaje medziročne narástli o 26 %
- Jägermeister sa posúva zo 17. na 13. miesto medzi všetkými liehovinami predanými v SR
- Na konci kalendárneho roku bude 6. najpredávanejšia importovaná liehovina v SR
- V Českej republike s medziročným 30% rastom
- Zvyšuje náskok v čele importovaných liehovín
- Na konci kalendárneho roku bude 5. najpredávanejšou liehovinou v ČR

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Policajti vyšetrujú požiar auta, niekto ho asi založil úmyselne
<< predchádzajúci článok
Martin Jakubec chce kandidovať za šéfa BSK. Má aj premiérske ambície