Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Kampaň zamestnancov „Športujem. Ako ty“



3.Poukážková knižka INTERSPORTU so zamestnankyňou Martinou Judínovou



Zdieľať
3.Poukážková knižka INTERSPORTU so zamestnankyňou Martinou Judínovou Foto: INTERSPORT
Bratislava 6. októbra (OTS) - Po národnom kastingu na Slovensku sa 25 zamestnancov INTERSPORTU kvalifikovalo na tváre športového obchodu č. 1. Ostatné krajiny, v ktorých INTERSPORT pôsobí, túto sľubnú kampaň prevzali.


Partner Dr. Róbert Gálfy Foto: INTERSPORT
Mysleli by si Armin Kaiser z Rakúska a Edit Viktória Bakosová z Maďarska, že sa raz budú pozerať na svet z veľkých billboardov? Tušili Lukáš Pospíšil z Česka alebo Dr. Róbert Gálfy zo Slovenska o tom, že sa raz objavia na tisícoch letákov INTERSPORT? A čo majú spoločné?

Všetci štyria sú športoví nadšenci a kouči INTERSPORTU a spolu s ďalšími 25 kolegami uspeli v kastingu. Vo všetkých štyroch partnerských krajinách INTERSPORTU, t.j. v Rakúsku, Maďarsku, na Slovensku a v Českej republike sa do súťaže zapojilo vyše 100 zamestnancov INTERSPORTU.

Od polovice septembra sa na miliónoch letákov, poukážkových knižkách a plagátoch objavilo celkom 69 kandidátov. Niektorých bude vidno i na veľkoplošných obrazovkách v obchodoch.

Koho sme hľadali?
Hľadali sme tvár novej kampane INTERSPORTU s názvom "Športujem. Ako ty". Nehľadali sme ďalšiu slovenskú topmodelku, ale kolegyne a kolegov, ktorých ich obľúbený šport naozaj baví. Ktorí vyžarujú sympatiu a pritom vyzerajú autenticky, ale aj zdravé športové typy. Ktorí vedia, kde sú a kto sú. Plánovali sme rôznorodosť, a to vo všetkých vekových skupinách. Pod heslom „Hľadáme Tvoju tvár - nie tvoje telo!“ išlo o poctivý nábor ľudí zo „skutočného“ sveta INTERSPORTU.

Nové reklamné vystúpenie s autentickými svedectvami

Zamestnankyňa Soňa Szymiková Foto: INTERSPORT
Kampaň „Športujem. Ako Ty“ začne túto jeseň. INTERSPORT chce priniesť značku INTERSPORT ešte bližšie k zákazníkom a stať sa v regióne uprednostňovaným športovým partnerom. Do kampane sú zapojené rôzne druhy športu, ktoré sa menia opakovane a podľa sezóny - vierohodne a autenticky.

Záujem stať sa tvárou kampane prejavilo 117 kandidátov, z ktorých prvých už vybrala špeciálna porota. Potom sa v Rakúsku, Českej republike a Maďarsku konalo vzrušujúce fotenie. Prípravy s profesionálnymi vizážistami a fotografmi boli pre kandidátov absolútnym zlatým klincom.

Čísla, dáta, fakty
INTERSPORT INTERNATIONAL prevádzkuje okolo 5500 obchodov v 45 krajinách.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vajanský kládol veľký dôraz na úlohu literatúry vo vývoji národa
<< predchádzajúci článok
Sýrske Biele prilby by uprednostnili mier pred Nobelovou cennou