![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
Kaufland prináša „Z lásky k tradícii“ kvalitu od domácich výrobcov
Preto prichádza na trh s novým číro slovenským produktovým radom „Z lásky k tradícii“.
Zdieľať
 Foto: KauflandProduktový rad „Z lásky k tradícii“ prináša tradičné a poctivé slovenské výrobky od domácich dodávateľov vyrobené podľa pôvodných receptúr zo surovín pochádzajúcich len zo Slovenska. Nájdete tu mliečne výrobky, a to mlieko pochádzajúce od slovenských farmárov z horských a podhorských oblastí podtatranského regiónu, ktoré pozitívne ovplyvňujú jeho vynikajúcu kvalitu a skvelú chuť, lahodné smotanové jogurty vyrábané tradičnou a dlhodobo nemennou receptúrou a kefírové mlieko – zdraviu prospešný kyslomliečny výrobok, ktorý je obľúbeným nápojom k tradičným slovenským jedlám. A postupne sa sortiment bude rozširovať o ďalšie tradičné slovenské produkty.
 Foto: Kaufland„Veríme, že tieto produkty si nájdu stále miesto v nákupných košíkoch našich zákazníkov pre svoju originálnu a nezameniteľnú chuť, ktorú si v našej kampani obľúbili štúrovci so slovami: Tradičná chuť, nemožno mi Ťa neľúbiť,“ povedala pri tejto príležitosti Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Spoločnosť už v roku 2015 priniesla komunikačnú kampaň „Z lásky k Slovensku“, ktorej úlohou bolo ukázať, že jej záleží na slovenských zákazníkoch, dodávateľoch, obchodných partneroch, ale aj mestách a komunitách, v ktorých pôsobí. Vlani Kaufland zameral svoju pozornosť na Slovákov, ktorí vyrábajú domáce poctivé produkty tým, že spustil projekt podpory regionálnych dodávateľov. V tomto smere naďalej pokračuje, čoho dôkazom je aj najnovší produktový rad: „Z lásky k tradícii“.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
