Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Malé slovenské pivovary majú najlepšie PR na svete



Slovenský PR projekt PIVOBRANA, ktorý pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska navrhla a zrealizovala agentúra Dynamic Relations, získal včera v Miami na celosvetovom PR summite prvenstvo ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 14. novembra (WBN/PR) - Slovenský PR projekt PIVOBRANA, ktorý pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska navrhla a zrealizovala agentúra Dynamic Relations, získal včera v Miami na celosvetovom PR summite prvenstvo GLOBAL SABRE AWARDS v kategórii Asociácie. Zaradil sa tak medzi 50 najlepších PR projektov z celého sveta. O takéto umiestnenie sa v Miami uchádzalo viac ako 4 000 projektov.


„PIVOBRANA je absolútne nízko nákladový projekt. Z hľadiska biznisu nemá žiadny zmysel – je to čisté hobby. A zrejme je to aj cítiť, pretože dokázal poraziť veľké PR projekty z celého sveta. Vďaka preto patrí nielen porote, ktorá pochopila zmysel PIVOBRANY, ale aj Asociácii malých nezávislých pivovarov Slovenska. Malé pivovary, ktoré si zachovali svoju identitu a rozvíjajú ju, si zaslúžia pozornosť a uznanie,“ povedal Managing Director Dynamic Relations KAROL WOLF.

PIVOBRANA (www.pivobrana.sk) pôsobí ako otvorené hnutie priaznivcov poctivo vareného piva. Momentálne združuje 16 slovenských nezávislých pivovarov, má viac ako 3 200 registrovaných členov a vyše 4 000 fanúšikov na sociálnej sieti. PIVOBRANA nemá obchodný zmysel, je to čisto nezisková a komunitne orientovaná aktivita, ktorej hlavným cieľom je presadzovať princípy tradičného a poctivého pivovarníctva.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kmeň vtáčej chrípky nakazil prvýkrát človeka, na Taiwane
<< predchádzajúci článok
SaS: Vyzývame šéfa ÚPN, aby F. Vnukovi ocenenie neudelil