|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 7.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má René
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. mája 2007
MPSVR sa pripravuje na komunikáciu s občanmi k zavedeniu eura
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR (MPSVR) sa pripravuje na komunikáciu s občanmi súvisiacu s plánovaným zavedením eura na Slovensku od začiatku januára 2009. Ako na tlačovej besede ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. mája (WEBNOVINY) - Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR (MPSVR) sa pripravuje na komunikáciu s občanmi súvisiacu s plánovaným zavedením eura na Slovensku od začiatku januára 2009. Ako na tlačovej besede uviedla štátna tajomníčka MPSVR Emília Kršíková, najmä rizikovým skupinám obyvateľstva je potrebné vysvetliť to, že plánovaným prechodom Slovenska na spoločnú európsku menu sa nezníži ich životná úroveň. Medzi rizikové skupiny občanov pritom zaradila napríklad "starších alebo prestárlych ľudí, ľudí v hmotnej núdzi alebo aj osoby s mentálnym postihnutím". Dôležitá bude podľa Kršíkovej aj komunikácia s občanmi zo strany Sociálnej poisťovne a Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny SR. "Tieto inštitúcie musia byť pripravené na to, aby vedeli komunikovať s občanmi a vedeli im vysvetliť, čo je to euro a ako s ním nakladať," upozornila.
SITA
Rezort sociálnych vecí chce na komunikáciu s občanmi pri zavádzaní eura využiť priestor v médiách, vytvoriť osobitnú internetovú stránku, či zriadiť telefonickú informačnú eurolinku. Otázku prípravy občanov na zavedenie eura chce ministerstvo podľa Kršíkovej otvoriť aj na úrovni tripartity. "Do medializácie k zavedeniu eura chceme zainteresovať aj všetky štruktúry sociálnych partnerov," povedala. Ako uviedol splnomocnenec vlády pre zavedenia eura Igor Barát, práve na komunikáciu so sociálne slabšími vrstvami obyvateľstva treba klásť pri zavádzaní eura najväčší dôraz. "Týchto občanov totiž nie je možné dobre osloviť klasickými komunikačnými prostriedkami," povedal Barát.