Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Najdôveryhodnejším predajcom potravín za rok 2018 sa stal Kaufland



Tento rok tak spoločnosť Kaufland získala po prvýkrát ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Predajca potravín, kde porazila predchádzajúceho pravidelného víťaza a zároveň už ...



Zdieľať
Foto: Kaufland
Bratislava 30. novembra (OTS) - Tento rok tak spoločnosť Kaufland získala po prvýkrát ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Predajca potravín, kde porazila predchádzajúceho pravidelného víťaza a zároveň už po tretí raz obhájila víťazstvo v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka – so svojou privátnou značkou K-Classic. Dôveryhodné Značky je jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.


Spoločnosť Kaufland získala svoje premiérové víťazstvo v kategórii Predajca potravín, o ktorom v ankete rozhodli tisícky Slovákov. „Získanie tohto víťazstva pre nás veľa znamená. Je to ocenenie práce všetkých kolegov a potvrdenie toho, že naša snaha o ponuku najkvalitnejšieho a najčerstvejšieho tovaru za výhodné ceny je zákazníkmi pozitívne vnímaná,“ dodáva Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Pojem privátna značka bol na Slovensku pred príchodom zahraničných obchodných reťazcov neznámy. V súčasnosti sa však tešia čoraz väčšej popularite medzi zákazníkmi, a to najmä vďaka veľmi priaznivej cene. „V Kauflande robíme všetko preto, aby sme našim zákazníkom ponúkali čo najkvalitnejšie produkty za najlepšie ceny. Preto nás nesmierne teší, že práve naša vlajková značka K-Classic sa teší úspechu medzi zákazníkmi, ktorí oceňujú jej kvalitu a hlavne jej dôverujú,“ hovorí Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland o opakovanom víťazstve v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka.

Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra Nielsen na prelome mesiacov september a október 2018, sa zapojilo 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 47 kategóriách stovky značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe ich predajov.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Úprava cestovného poriadku MHD v Nitre súvisí s nárastom zamestnancov
<< predchádzajúci článok
J. Droba: Odliv mozgov trápi Bratislavský kraj a aj Slovensko