Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

08. februára 2006

Orange generálnym partnerom The Best Of Tour 2006 Mira Žbirku



Populárny remake piesne Balada o poľných vtákoch sa dostáva aj do mobilných telefónov zákazníkov Orangeu. Stalo sa tak v súvislosti s pripravovaným koncertným turné Mira Žbirku The Best Of Tour ...



Zdieľať

BRATISLAVA 8. februára (WN/PS) - Populárny remake piesne Balada o poľných vtákoch sa dostáva aj do mobilných telefónov zákazníkov Orangeu. Stalo sa tak v súvislosti s pripravovaným koncertným turné Mira Žbirku The Best Of Tour 2006, ktorého generálnym partnerom je spoločnosť Orange Slovensko. Orange spolu s organizátormi pozve hudobných fanúšikov na koncerty v 12 mestách po celom Slovensku. Po prvýkrát si budú môcť fanúšikovia zakúpiť lístky na koncerty Mekyho v predpredaji aj na predajných miestach operátora v mestách, v ktorých sa koncerty uskutočnia.

Koncertné turné Mira Žbirku The Best Of Tour 2006 so Zuzanou Smatanovou a hosťami spája to najlepšie z domácej hudobnej scény: dvoch Zlatých slávikov, dve hudobné generácie a ich hviezdnych hostí. Nadchádzajúce turné je zároveň exkluzívnou pódiovou bilanciou toho najlepšieho z výnimočne úspešnej sólovej kariéry úradujúceho zlatého Slávika, ktorá presne pred štvrťstoročím raketovo odštartovala albumom Doktor sen s hitmi ako Balada o poľných vtákoch, Ako obrázok či V slepých uličkách, ktorý naspieval s Marikou Gombitovou. Výnimočné postavenie a stabilnú kariéru Mira Žbirku výstižne charakterizuje jeho umiestnenie v ankete Zlatý slávik, ktorú prvýkrát vyhral práve v roku 1981, kedy z trónu zosadil Karla Gotta a rovnako získal toto ocenenie aj s odstupom celého štvrťstoročia.

Partnerom slovenskej hudobnej legendy, často prezývanej „slovenský Paul McCartney“ sa na celej koncertnej šnúre stáva najvýznamnejšia predstaviteľka nastupujúcej hudobnej generácie a zároveň v súčasnosti najobľúbenejšia domáca speváčka. Zuzana Smatanová od víťazstva v súťaži Coca Cola PopStar pred tromi rokmi zažiarila na slovenskom hudobnom nebi doslova ako kométa. Jej dominantné postavenie na domácej scéne potvrdzuje nielen víťazstvo v anketách Slávik či Osobnosť televíznej obrazovky, ale aj ocenenia za Hit roka so skladbou Nech sa deje, čo sa má či Rádioslávik za Pár dní ako najvysielanejšiu skladbu uplynulého roka.

Spoločné účinkovanie Mira Žbirku a Zuzany Smatanovej na jednom pódiu v rámci The Best Of Tour 2006 predstavuje ojedinelý hudobný projekt, spájajúci hudobnú legendu s výnimočným talentom reprezentujúcim mladú generáciu. Dramaturgický rozmer projektu podčiarknu domáci a zahraniční hostia, ktorí svojou aktívnou účasťou pozdravia a vzdajú hudobnú poctu jubilujúcemu hostiteľovi. V priebehu dvanástich koncertov turné sa predstavia Martha, Gladiator, Desmod, Ivan Tásler či David Koller. Špeciálnym hosťom, vďaka ktorému po štvrťstoročí aspoň na chvíľu ožije duch legendárnej skupiny Modus, bude Janko Lehotský. Usporiadatelia však pripravujú aj ďalšie prekvapenia, ktoré nepochybne povýšia The Best Of Tour 2006 na hudobno-spoločenskú udalosť roka.

„Teší nás, že sme sa stali partnermi legendy slovenskej populárnej hudby, akou Miro Žbirka bezpochyby je. Svojimi nestarnúcimi hitmi už niekoľko rokov oslovuje všetky vekové kategórie a počas koncertného turné zavíta do všetkých kútov Slovenska. Po prvýkrát budú lístky na koncert k dispozícii v predpredaji aj v značkových predajniach spoločnosti Orange a to v mestách, kde sa koncerty budú konať. Navyše naši zákazníci majú exkluzívnu možnosť stiahnuť si do svojich mobilných telefónov ako zvonenie populárny remake piesne Balada o poľných vtákoch od Meky Revival. Všetci fanúšikovia Mira Žbirku budú môcť súťažiť o vstupenky na koncerty, či už prostredníctvom súťaže objednaním vybraného kontentu alebo kvízu na stránke www.orange.sk,“ povedala Andrea Cocherová, riaditeľka úseku komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko.

The Best Of Tour 2006 je výnimočné nielen svojou dramaturgiou, ale aj svojou rozsiahlosťou. Zahŕňa rovný tucet koncertov v dvanástich slovenských mestách s najväčšími dostupnými športovými halami s výnimkou Nitry, kde sa koncert uskutoční v PKO. Turné štartuje v piatok 24. februára v Prešove, pokračuje v Michalovciach, Košiciach, Lučenci, Banskej Bystrici, Ružomberku, Prievidzi, Žiline, Trenčíne, Nitre a Trnave. O veľkolepé finále sa postará bratislavský koncert, ktorý sa uskutoční 15. marca v Sibamac Aréne NTC. Jedným z prekvapení na pódiu bude aj nová verzia skladby Balada o poľných vtákoch, po ktorej s odstupom štvrťstoročia siahlo 7 mladých umelcov a rozhodli sa ju prespievať ako poctu žijúcej slovenskej legende. Mimochodom, niektorí zo spevákov neboli v čase, keď už skladba bola hitom, ešte ani na svete – symbolicky si tak odovzdajú generačnú hudobnú štafetu. Združenie Meky Revival tvoria: Zuzana Smatanová, Katka Knechtová, Katka Koščová, Kuly, Martin Máček, Miko Hladký a Andy Ďurica. Producentsky nahrávku realizovala agentúra HIT Production v spolupráci s popredným hudobným producentom Jurajom Kupcom.

Remake skladby Balada o poľných vtákoch zaznamenal už čoskoro po svojej mediálnej premiére výnimočný poslucháčsky ohlas. Vo väčšine slovenských rádií figuruje skladba v najvyšších rotáciách. Rovnako úspešne zabodoval aj videoklip, ktorého režisérom je Michal Kožuch, inak dvorný režisér klipov skupiny Desmod. V klipe, ktorý zachytáva priateľskú zákulisnú atmosféru počas nahrávania, je použitý aj úryvok originálneho klipu z roku 1981. „Súčasný“ Miro Žbirka účinkuje v klipe tiež, avšak v podobe figuríny v nadživotnej veľkosti. V klipe bola u nás po prvýkrát použitá nová grafická technológia prekresľovania, vďaka ktorej dostáva klip retro-nádych.

Vstupenky sú v predpredaj okrem značkových predajní Orangeu v mestách konania koncertov k dispozícii aj v sieti Ticketportal. Viac informácií o turné a jednotlivých koncertoch prináša http://www.mirozbirkatour.sk.

Koncertné turné Mira Žbirku The Best Of Tour 2006 so Zuzanou Smatanovou a hosťami podporili: generálny partner Orange, hlavným partnerom turné a zároveň oficiálnym prepravcom je Suzuki. Reklamnými partnermi sú: Zlatý bažant a Prvá stavebná sporiteľňa. Mediálni partneri: TV Markíza, TV Musicbox, Rádio Expres, denníky Sme a Korzár, týždenníky Plus 7 dní, Šarm a My, soyamedia.com, veľkoplošná tlač Willmark a billboardová spoločnosť Euro AWK.

 

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Podľa Lipšica KDH dostalo rezort spravodlivosti za trest
<< predchádzajúci článok
Putin sa rozhoduje, či pochová Lenina