Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

14. septembra 2011

Pay-Per-Vision Media s.r.o. začína svoju self promo kampaň



BRATISLAVA 14. septembra - Špecializovaná mediálna agentúra Pay-Per-Vision Media s.r.o. – ktorá ohlásila svoj začiatok na konci júna 2011 - teraz zahajuje svoju self-promo kampaň v printoch a online ...



Zdieľať
logo per pay vision media BRATISLAVA 14. septembra (WBN/PR) - BRATISLAVA 14. septembra - Špecializovaná mediálna agentúra Pay-Per-Vision Media s.r.o. – ktorá ohlásila svoj začiatok na konci júna 2011 - teraz zahajuje svoju self-promo kampaň v printoch a online médiach. Jej cieľom je ponúknuť sieť veľkoplošných LED obrazoviek v segmente digital signage do mediamixu, predovšetkým koncovým klientom.


Stratégiou kampane je poskytnúť informácie o možnostiach komunikácie na predmetných plochách po celom Slovensku v rámci špecializovaných úvodných produktových balíkov za 1 Euro/mesiac v zmysle Všeobecných obchodných podmienok.

V kampani spoločnosť predstaví formou videovizitiek najpodstatnejšie parametre zážitkového média, ktoré vytvára samostatnú kapitolu v rámci new médií – digital signage.

“Sme presvedčení, že zážitková forma komunikácie prinášajúca emócie, vyvolá akčnosť u tých inzerentov, ktorí vyskúšajú toto cenovo efektívne doplnkové médium. Skúsenosti našich partnerov z Európy potvrdzujú, že z hľadiska klientskej perspektívy môže ísť o zaujímavý pomer cena=výkon=zážitok,” dodáva Štefan Pogany, konateľ spoločnosti Pay-Per-Vision Media s.r.o.

Veľkoplošné LED obrazovky siete Pay-Per-Vision Media už od septembra 2011 fungujú na základe jednotiaceho “PPV konceptu”, ktorý spočíva v základnej indexácií slotu 10 sekúnd, dĺžke slučky 2 minút a v dennej prevádzky plôch 17 hodín a solidárnej bonifikácií prevádzkovateľov.
Viac informácií o benefitoch, klientoch a funkčnosti sa dozviete na novom webe: www.paypervision.sk

Pay-Per-Vision Media s.r.o.

Špecializovaná mediálna agentúra v oblasti digital signage vznikla v júni 2011 s cieľom zabezpečovať plánovanie a nákup médií pre segment digital OOH a nosiče digital signage obrazoviek na Slovensku, taktiež produkciu contentu. Vedenie spoločnosti tvoria ľudia, ktorí majú viacročné skúsenosti z oblasti médií, marketingovej komunikácie aj prevádzkovania LED obrazoviek.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Moody's znížila rating Crédit Agricole a Société Générale
<< predchádzajúci článok
Ruská centrálna banka zdvihla depozitnú úrokovú sadzbu