Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

15. apríla 2009

Retail Marketing Forum 2009



Retail Marketing Forum 2009 29. apríl 2009, Hotel Tatra, Bratislava Organizátor: časopis IN STORE Slovakia Program: 08:00 - 08.45 ...



Zdieľať

BRATISLAVA 15. apríla (WN/PR) -


Retail Marketing Forum 2009
29. apríl 2009, Hotel Tatra, Bratislava

Organizátor: časopis IN STORE Slovakia



Program:

08:00 - 08.45 Registrácia

09:00 - 16.00 Prednáškový program

Engagement marketing pri uvádzaní nového produktu alebo inovácie
Daniel Farkaš a Ivo Laurin, word of mouth evangelists, managing partner Outbreak (WOM)

Reach je k ničomu! (Ako primäť štamgasta obľúbenej krčmičky zmeniť po 20. rokoch značku piva? Ako vyvolať novy záujem o produkt, ktorý je na trhu viac než 100 rokov?)
Mgr. Petr Dvořák, Marketing Director Central Europe, Staropramen (InBev)

10.25 - 10.40 Coffee break

PR ako neoddeliteľná súčasť marketingového mixu
Britta Ruisz-Schiansky, Marketing Manager, Pracie a čistiace prostriedky, Henkel Slovensko

"Ak zlyháte v príprave, pripravte sa na zlyhanie" - Tréning efektívnej komunikácie s médiami
Mgr. Silvia Kušnírová, Partner, Senior PR konzultant, Dynamic Relations 2000

12.00 - 12.30 Obed

Ako urobiť z bežných vecí nevšedné - kreatívne vs. zložité
Zuzana Krenyitzka, Account Director, AMI Communications Slovakia

Ako sa mení externá a interná komunikácia v čase krízy
Jaroslava Vaculčiaková, Director, Client Service, SEESAME Communication Experts
Mgr. Simona Mištíková, Senior Manager, Client Service, SEESAME Communication Experts

14.00 - 14.15 Coffee break

Čo dokážu média, event v ideálnom spojení s PR
Soňa Sitterová, Account Director, Ogilvy Public Relations

Kto sú účastníci konferencie?

- vyšší marketingový manažment výrobných, distribučných firiem a maloobchodu
- manažment reklamných, PR, prieskumných a event agentúr
- zástupcovia spoločností zaoberajúcich sa propagáciou, POP a in-store komunikáciou
- dodávatelia reklamných, darčekových predmetov a marketingových služieb

Životopisy a krátke obsahy jednotlivých prednášok:
www.informslovakia.sk/retail_marketing/temy

Registračný poplatok: 305,- Eur (9.188,43 Sk) bez DPH a získate aj ročné predplatne odborného mesačníka IN STORE Slovakia.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Jureňa chce kandidovať za trnavského župana, kritizuje Mikuša
<< predchádzajúci článok
Spoločné sídlo STV a SRo zrejme nebude, tvrdí Maďarič