Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

05. októbra 2006

SLÁVIK 2006 – voľby, ktoré ne(s)klamú



Na utorkovej tlačovej konferencii v bratislavskom hoteli Holiday Inn vyhlásili zástupcovia organizátorov, ktorými sú Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, ...



Zdieľať

BRATISLAVA 5. októbra (WN/PR) - Na utorkovej tlačovej konferencii v bratislavskom hoteli Holiday Inn vyhlásili zástupcovia organizátorov, ktorými sú Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, ďalší ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby.

Prvá etapa ankety, mediálna kampaň spojená s uverejnením hlasovacích kupónov, prebehne od 10. októbra do 10. novembra 2006. V uvedenom období bude hlasovací kupón uverejnený v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Život, Eurotelevízia, Slovenka a v mesačníku IN. Tohtoročnou novinkou je internetové hlasovanie na webe www.forza.sk . Aj v tomto ročníku prebieha paralelne SMS hlasovanie, ktoré jednak výrazne zvyšuje počet hlasov a jednak oslovuje ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety.

Anketa SLÁVIK 2006 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Okrem toho budú dekorovaní aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta. Svoje minuloročné prvenstvo v hlavných kategóriách budú obhajovať Miro Žbirka, Zuzana Smatanová a Elán. Súčasťou ankety je aj hlasovanie o „Slameného slávika“, ktorý je definovaný ako najväčšie sklamanie roka v absolútnom počte hlasov. Aj v tomto ročníku vyhlásil denník Nový Čas anketu o Hit roka 2006, zároveň budú jeho čitatelia hlasovať aj o „Metle roka“, ktorú pridelia najhoršie oblečenej domácej hviezde. Hlasovanie prebieha on-line na webovej stránke www.bleskovky.sk. Vyžrebovaný účastník hlasovania získa od garanta súťaže, denníka Nový Čas, finančnú prémiu vo výške 50 000,- Sk.

Rátanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 2. decembra 2006 o 20.00 hod. Vtedy sa verejnosť dozvie aj mená oboch výhercov finančnej prémie vo výške 150 000,- Sk, ktorí budú vyžrebovaní jednak spomedzi kupónov a jednak spomedzi SMS hlasov.

generálni reklamní partneri: Eco Investment, IVECO, Rádio Okey

hlavní reklamní partneri: Železiarne Podbrezová, Hotel Holiday Inn, CK Hydrotour, GAMO,

CK Orostours, Hotel Čingov Slovenský raj

mediálni partneri: denník Nový Čas, tyždenníky Markíza, Život, Eurotelevízia, Slovenka, mesačník IN, SITA, TASR, billboardová spoločnosť ISPA

FORZA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vedenie SRo sa chce s BSP LP dohodnúť na skončení zmluvy
<< predchádzajúci článok
Do You Wanna... Iva Biča v znamení funky, r`n`b, soulu a popu