Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

16. mája 2019

Sledovanosť zápasu Slovenska s Nemeckom prekonala rekord



Na snímkle vpravo Erik Černák (Slovensko) a vľavo Markus Eisenschmid (Nemecko) v zápase základnej A-skupiny Nemecko - Slovensko na 83. majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji v Košiciach 15. mája 2019.



Zdieľať
Na snímkle vpravo Erik Černák (Slovensko) a vľavo Markus Eisenschmid (Nemecko) v zápase základnej A-skupiny Nemecko - Slovensko na 83. majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji v Košiciach 15. mája 2019. Foto: TASR - Martin Baumann
Bratislava 16. mája (TASR) – Nový rekord v sledovanosti zápasov majstrovstiev sveta v hokeji priniesol súboj slovenských hokejistov s nemeckým výberom. V stredu (15. 5.) ho na obrazovkách RTVS sledovalo 1.417.000 divákov. TASR o tom informovala hovorkyňa RTVS Erika Rusnáková.


„Podiel na trhu v cieľovej skupine 12+ dosiahol 60,8 percenta. Vyššie čísla v ére peoplemetrov mal iba finálový zápas v roku 2012 medzi Slovenskom a Ruskom, ktorý sledovalo 1.777.000 divákov," uviedla Rusnáková.

Každú tretinu zápasu podľa nej na Jednotke sledovalo viac ako 1,3 milióna divákov. Najsledovanejšiu druhú tretinu si pozrelo 1.457.000 divákov s podielom na trhu 60,5 percenta. „V najsledovanejšej minúte (22:31) zápas pozeralo 1.662.000 divákov (podiel 73,9 percenta). Vysoko nadpriemerná bola aj sledovanosť v rámci komerčnej cieľovej skupiny divákov od 12 do 54 rokov, s trhovým podielom 70,2 percenta a 919.000 divákmi," ozrejmila Rusnáková.

Ako dodala, vyše milióna divákov starších ako 12 rokov sledovalo po druhej tretine hokejové štúdio RTVS (1.097.000 divákov s podielom 47,2 percenta) a seriál RTVS Aj oni boli pri medailách (1.053.000 divákov s podielom 44,9 percenta).

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Princ Harry dostal odškodné za narušenie súkromia
<< predchádzajúci článok
Spoločnosť Philip Morris prichytili pri propagácii elektronických cigariet IQOS adresovanej mladým ľuďom na sociálnych sieťach