Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

26. augusta 2014

SND získalo prestížne ocenenie Superbrands



Prestíž Slovenského národného divadla potvrdil celosvetovo uznávaný program hodnotenia značiek Superbrands, v rámci ktorého Odborná porota Slovak Superbrands ...



Zdieľať
Nová budova SND Foto: TASR/Štefan Puškáš
Bratislava 26. augusta (TASR) - Prestíž Slovenského národného divadla potvrdil celosvetovo uznávaný program hodnotenia značiek Superbrands, v rámci ktorého Odborná porota Slovak Superbrands a slovenskí spotrebitelia ocenili značku SND cenou Honorary Superbrands 2014. Naša prvá scéna sa tak zaradila medzi najlepšie značky na slovenskom trhu.


"Spolu s mojím tímom sme radi, že naša snaha vytvárať Slovenskému národnému divadlu pozitívny a dôveryhodný dojem vo verejnosti sa pretavuje aj do prestížneho ocenenia Superbrands 2014, ktoré je výsledkom kvality umeleckej produkcie a inovatívnych foriem marketingovej komunikácie," uviedol generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.

Slovenské národné divadlo popri rastúcej návštevnosti počas dvoch uplynulých sezón zaznamenáva aj pozitívne ohlasy na viaceré činnosti – obnovenie tradície podujatí pre divákov (Deň otvorených dverí, Medzinárodný deň detí, Noc divadiel), návrat k usporadúvaniu vlastného divadelného festivalu (Eurokontext.sk), zmena trendu komunikácie s verejnosťou aj prostredníctvom nových médií, kreatívnejší prístup k spracovaniu kampaní na nové inscenácie i sprievodné aktivity, na ktorých tvorbe sa podieľali aj uznávaní výtvarníci a fotografi.

TASR informoval PR manažér SND Branislav Šanta.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V Benátkach dnes začína najstarší filmový festival na svete
<< predchádzajúci článok
Švédsko pracuje sa na najdlhšom experimentálnom fllme všetkých čias