Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

14. septembra 2010

Študenti pomáhali ženám v núdzi



Žiaci žilinskej Strednej odbornej školy podnikania pod záštitou vzdelávacieho programu Metro Education dnes prispeli k zveľadeniu okolia Domova Gianny Beretty Mollovej v Rajci. Spoločnosť Metro Cash ...



Zdieľať
metro cash amp carry logo BRATISLAVA 14. septembra (WBN/PR) - Žiaci žilinskej Strednej odbornej školy podnikania pod záštitou vzdelávacieho programu Metro Education dnes prispeli k zveľadeniu okolia Domova Gianny Beretty Mollovej v Rajci. Spoločnosť Metro Cash & Carry chce aj týmto spôsobom pomôcť obyvateľom Domova sociálnych služieb a zároveň praktickou skúsenosťou motivovať študentov k zvýšenému vnímaniu spoločenskej zodpovednosti.


Domov Gianny B. Molla prevádzkuje od r.1998 nezisková organizácia Áno pre život. Útočisko v ňom nachádzajú predovšetkým tehotné ženy v núdzi a matky s deťmi, ktoré sa stali obeťami domáceho násilia.

Metro Cash & Carry sa rozhodlo pomôcť vybudovať dôstojné a príjemné prostredie, ktoré klienti Domova potrebujú pri zotavení sa a opätovnom „štarte“ do života mimo domu sociálnych služieb a to nielen prostredníctvom finančnej podpory na výsadbu stromov a zelene, záhradného altánku, ale aj prostredníctvom rôzneho spotrebného materiálu.

Pri dokončovacích prácach a slávnostnom odovzdaní okolia do užívania asistovali aj vybraní študenti z partnerskej školy projektu Metro Education, Strednej odbornej školy podnikania v Žiline. Úlohou projektu je aj prostredníctvom praktickej dobrovoľníckej skúsenosti prispieť ku vzdelávaniu študentov v sociálnej oblasti, ktoré je základom budúceho vnímania spoločenskej zodpovednosti.

Podobné aktivity však pre Metro CC nie sú novinkou. „V rámci programu Metro Education spája naša spoločnosť vzdelávanie mládeže s podporou tretieho sektora už niekoľko rokov. Naším cieľom je prispieť k budovaniu sociálnej zodpovednosti aj prostredníctvom aktivít, pri ktorých pomáhajú žiaci pripravujúci sa na budúce povolanie v našich predajných jednotkách,“ hovorí na margo sociálnych projektov Romana Nýdrle, Head of Corporate Communications, Metro Cash & Carry.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ceny potravín drahšie ako pred rokom o 3,7 %
<< predchádzajúci článok
FIGEĽ: Prioritou zostáva D1, ráta sa D3 cez Kysuce