Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Radíme

03. februára 2006

Študentská súťaž Vysokej školy manažmentu



Vysoká škola manažmentu / City University v spolupráci so spoločnosťou DaimlerChrysler Automotive Slovakia, divíziou vozidiel SMART a ČSOB, a.s., spustila tretí ročník prestížnej študentskej ...



Zdieľať

BRATISLAVA 3. februára (WN/PS) - Vysoká škola manažmentu / City University v spolupráci so spoločnosťou DaimlerChrysler Automotive Slovakia, divíziou vozidiel SMART a ČSOB, a.s., spustila tretí ročník prestížnej študentskej súťaže s názvom „Be Smart and Win a SMART“. Cieľom súťaže je navrhnúť reklamnú kampaň s tematickým zameraním na značku Smart. Súťaže sa môžu zúčastniť študenti bratislavských fakúlt so zameraním na manažment alebo ekonómiu. Víťaz popri plnom štipendiu v MBA programe City University od ČSOB, a.s. získa ceny od Sky Europe, Nay, Microsoft, Nokie, XL promotion a vydavateľstva časopisu Trend. Uzávierka prihlášok je 28.2.2006. Bližšie informácie na http://www.vsm.sk alebo e-mailom na smart@vsm.sk.

Mgr. Branislav ZLOCHA

Director, Marketing & Development

City University, Bellevue, USA

Panonska cesta 17

851 04 Bratislava

Tel: +421-2-6381-0601

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
LITERÁRNE TOPOĽČANY 2006
<< predchádzajúci článok
V rakúskom hodnotení vzdelanosti obyvateľstva víťazí Praha