Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

19. júna 2008

Súťaž Cena Slovak Telekom pre učiteľov a školy začína v auguste



Spoločnosť Slovak Telekom aj v tomto roku pokračuje v úspešnej súťaži pre pedagógov Cena Slovak Telekom vyhlásením jej tretieho ročníka. Začiatok súťaže sa posúva na koniec letných mesiacov a ...



Zdieľať
BRATISLAVA 19. júna (WN/PR) - Spoločnosť Slovak Telekom aj v tomto roku pokračuje v úspešnej súťaži pre pedagógov Cena Slovak Telekom vyhlásením jej tretieho ročníka. Začiatok súťaže sa posúva na koniec letných mesiacov a potrvá od 18. augusta do konca októbra. Výsledky budú zverejnené 5. decembra 2008. Okrem tejto zmeny prináša zo sebou tretí ročník súťaže Cena Slovak Telekom aj ďalšie novinky. V tomto roku budú ocenení nielen pedagógovia, ale aj samotné školy, ktoré podporujú pedagógov v inovatívnom prístupe k vyučovaciemu procesu s využitím informačno-komunikačných technológií. Školy sa do súťaže nemusia prihlasovať, víťaza v každej kategórii určí komisia podľa preukázanej aktivity pedagógov danej školy počas všetkých troch ročníkov súťaže. Vzhľadom na aktuálne zmeny legislatívy v oblasti školstva, ďalšou novinkou je možnosť prihlásenia školských vzdelávacích programov pre jednotlivé predmety. Zároveň je možné prihlásiť aj kolektívne práce, ktoré pripravia pedagógovia v spolupráci so žiakmi. Súťažné práce sa následne stanú súčasťou verejne dostupnej elektronickej knižnice na stránke www.cenast.sk, ktorá už dnes obsahuje 352 písomných prác. Aj tento rok bude odborná komisia pod vedením profesora Jána Pišúta posudzovať práce v troch kategóriách: základné školy, stredné školy a špeciálna výchova a vzdelávanie. Súťažiacich tretieho ročníka môže motivovať k zaslaniu prác aj finančná odmena. Autori najlepších prác vo všetkých troch kategóriách budú odmenení sumou 40 000 Sk za prvé miesto, resp. 25 000 Sk za druhé a 15 000 korún za tretie miesto. Cieľom súťaže je inšpirovať pedagógov, aby vo svojom predmete využívali moderné informačno-komunikačné technológie, ako aj podporiť vzájomnú výmenu odborných a metodických skúseností z ich využívania v praxi. Úlohou pedagógov je, tak ako po minulé roky, písomne spracovať vlastné metodické skúsenosti z využívania informačných a komunikačných technológií vo vyučovaní. Témy písomných prác sú voľné, nesmie však ísť o spracovanie metodiky týkajúcej sa výučby informatického predmetu.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Odročili odvolacie konanie s Volodymyrom Y., namieta celý KS
<< predchádzajúci článok
Zúrivý deduško chcel zabiť svojho zaťa