Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

20. marca 2007

Tesco ponúka úplne novú a originálnu jarnú ponuku



Ani prechodné ochladenie so snehovou nádielkou už nezamedzí prípravám na sviatky jari, ktoré sa dostávajú do svojho vrcholu. V tejto chvíli sú obchody Tesco plne pripravené zvládnuť záujem ...



Zdieľať

BRATISLAVA 20. marca (WN/PR) - Ani prechodné ochladenie so snehovou nádielkou už nezamedzí prípravám na sviatky jari, ktoré sa dostávajú do svojho vrcholu. V tejto chvíli sú obchody Tesco plne pripravené zvládnuť záujem zákazníkov o veľkonočné výrobky. V plnom prúde sa nakupujú veľkonočné dekorácie, ktorých Tesco ponúka v tomto roku vyše 300 druhov, z nich 140 sú úplné novinky všetko v cenovom rozpätí od 10 do 250 korún. To však zďaleka nie je všetko. Tesco prichádza s úplne novou a originálnou jarnou ponukou, ktorá zahŕňa stovky noviniek na jarné dni, ale aj letné grilovanie.


Oranžová farba hrá prím
Farbou tohtoročnej jari je jednoznačne oranžová, ktorá svojou sviežosťou najviac prežiari váš byt či dom. Veľmi populárna je však aj žltá, purpurová a zelená v odtieni čerstvo pučiacich lístkov. V oblasti domáceho stolovania sú v kurze aj farby evokujúce nostalgický návrat do minulosti, ako je napríklad hnedá, béžová a šedá. Old fashion štýl dopĺňajú stále populárnejšie embosované motívy a nápisy. Farbe modrej bytový dizajnéri tento rok toľko neprajú – aj keď medzi zákazníkmi sa drží stále na úrovni.


Hitom tejto jari sú vajíčka menších veľkostí a prírodného spracovania, ale aj drevené a keramické farby strakatej, hnedej či pastelovej farby. Na ústupe sú kovové farby, tak veľmi populárne v minulom roku, rovnako ako aj tradičné modro-biele kraslice, ktoré sa držali na špici niekoľko rokov.


Stále populárne sú však aj ostatné motívy jari - zajačikovia, kuriatka, sliepočky barančekovia. Vedľa týchto stálic budú tento rok veľmi obľúbené taktiež motívy farebných lienok, motýľov a včielok ako zápichy do kvetináčov, drevené a keramické figúrky, závesné dekorácie, fólie do okien, ale aj netypické sviečky alebo ako motív veľkonočných obrúskov a obrusov. Novinkou tohtoročnej jari sú tvarovateľné zajačie uši a vajíčka posiate lienkami. Tohtoročnou novinkou sú farebné plstené taštičky s motívmi rozkvitnutých kvetín.


S jarou prichádza obdobie záhradných párty
Celkom ojedinelú ponuku tento rok Tesco pripravilo pre milovníkov záhradných párty a grilovania pod šírim nebom – grily, grilovacie náradie, ale aj kvalitný módny záhradný nábytok s originálnym štýlom a príjemnými cenami. Trendom je kombinácia dreva a kovu, skla a kovu, dlažby a kovu alebo iba samotného dreva doplneného o kvalitné látkové sedáky a poťahy.


Záhradný nábytok pre každý dom aj záhradu
Stoly, ktoré ponúkajú obchody Tesco, sú štvorcové, obdĺžnikové aj guľaté s rôznymi typmi dosiek. Každý zo stolov možno kombinovať s rôznymi typmi stoličiek a lavíc, ale aj sedávok a slnečníkov tak, aby zákazník nebol ničím limitovaný.


Veľkým hitom sezóny je kovový nábytok s mozaikovou doskou v jednoduchom a elegantnom štýle. Určite zaujmú kovové stoly s drôtovou doskou alebo doskou zo skla. Všetko je v čistých líniách a špičkovom dizajne, ktorý sa hodí aj na terasu nového domu vo funkcionalistickom či hi-tec štýle.


Grilovanie – gurmánsky zážitok a odpočinok v jednom
Tesco predkladá na výber rôzne záhradné grily a grilovacie náradie. Grily sú väčšinou kryté, v rôznych farbách a prevedeniach. Grilovacie sady obsahujú celé príslušenstvo ku grilu – od pomôcok na rozloženie ohňa, cez údržbu a čistenie grilu, až po sady nástrojov a náradia z nerezu alebo drevenými držadlami na prípravu pravých grilovaných pochúťok.


Nové trendy vo varení a stolovaní
Aj tu letia živé jarné farby, rovnako ako aj prírodná hnedá, béžová či šedá. Meniaci sa životný štýl výrazne poznamenal použité materiály. Z roka na rok výrazne stúpa počet domácností s umývačkami riadu, oveľa viac sú preferované materiály odolné voči takémuto umývaniu. V jedálenských setoch aj pohároch víťazí tvrdené sklo, ktoré je nesmierne odolné a cenovo pomerne výhodné. Na ústupe je klasická keramika a predovšetkým porcelán – ten už dnes kupujú iba skutočný pôžitkári.


V oblasti riadu sa Tesco odkláňa od hrncov vyrobených staršou technológiou /email a hliník/ a dáva prednosť výrobkom /hrncom, kuchynskému náradiu, príborom/ z nehrdzavejúcej ocele. Príbory s umelou alebo drevenou rúčkou, ktoré boli v posledných desiatich rokoch veľmi populárne, tento rok nahrádzajú sady príborov celé z nehrdzavejúcej ocele, ktoré ponúkajú kvalitu, odolnosť aj príjemný dizajn. Preferovaný je riad vhodný pre varné dosky, ale aj pre indukčné sporáky, ktoré šetria až 60 percent energie.
Novinkou na trhu sú tiež farebné taniere značky Luminarc a ďalšie sady tanierov z priehľadného farebného skla. Taniere nie sú len klasicky guľaté, ale aj oválne, štvorcové a obdĺžnikové. Tesco tiež ponúka nový výber keramických foriem na pečenie, napr. aj 6 nových silikónových foriem z Talianska, takže kuchárky sa majú na čo tešiť. Veľký výber je aj medzi digitálnymi váhami s dovažovaním v netradičnom elegantnom dizajne.


V kurze je víno!
Poháre na víno sú štandardným doplnkom stolovania. Zatiaľ čo v minulosti kupovali zákazníci predovšetkým klasické poháre s obsahom 2 dcl, teraz sú stále viac populárnejšie poháre s väčším obsahom, ktoré zákazníci vítajú nie len pre svoj ľahký a svieži dizajn, ale taj preto, že dávajú viac vyniknúť vínnej aróme. Najpopulárnejšie sú poháre s obsahom 4,5 dcl. Stále viac pribúda tých zákazníkov, ktorí pre každý druh alkoholu volia iný druh pohárov, a využívajú tak širokú ponuku obchodov Tesco. Tá obsahuje poháre na červené víno, biele víno, šampanské, ale aj na rôzne druhy likérov a tvrdého alkoholu.

Veľkonočná ponuka bude v obchodoch Tesco predstavená 6. marca 2007.
Tesco ponúka viac ako 300 veľkonočných dekorácií, 140 z nich sú úplné novinky.
Tento rok Tesco prichádza s novinkou – štýlovým záhradným nábytkom za skvelé ceny.
Hitom tohoročnej jari je oranžová farba doplnená žltou, zelenkavou a purpurovou.
V oblasti stolovania je obľúbený tiež old fashion štýl - hnedé tóny a embosované nápisy.
V oblasti domácich potrieb a stolovania Tesco tento rok ponúkne 260 noviniek.

O spoločnosti Tesco Stores SR
Spoločnosť Tesco vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 48 obchodov /5 obchodných domov, 37 hypermarketov, 6 supermarketov/ a 11 čerpacích staníc. Od roku 2005 poskytuje Tesco servis zákazníkom prostredníctvom moderného distribučného centra v Beckove a vlani otvorilo ďalší sklad pri Senci so zameraním na textil nielen pre Slovensko, ale pre všetky Tesco obchody v strednej Európe /Maďarsku, Poľsku a Českej republike/.
So svojimi vyše 8 200 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých.
Toto úsilie bolo v minulom roku ohodnotené prestížnou cenou Top Retailer 2004 od Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR. Tesco Stores SR je čerstvým držiteľom tohtoročnej prestížnej ceny Zlatý dukát 2007 v kategórii Obchod, ktorú jej udelil časopis Moderní obchod spolu s odbornou porotou, ktorá sa udeľuje za prínos pre obchod v Českej a Slovenskej republike.

Pre ďalšie informácie môžete kontaktovať:
Oľga Hrnčiarová
Corporate Affairs manager
Tesco Stores SR, a. s.
Kamenné nám. 1A  815 61 Bratislava
Tel.: +421 249 496 750  Mob.: +421 903 205 755
Email: ohrnciar@sk.tesco-europe.com
www.itesco.sk
www.itesco.cz
SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
BenQ skončil štvrtý kvartál so stratou 7,89 mld. TWD
<< predchádzajúci článok
Nemecký vodič kamiónu podozrivý z vrážd 19 prostitútok