Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Tesco rozširuje ponuku mliečnych produktov vlastnej značky



200 noviniek v kategórii mliečnych výrobkov je aktuálne dostupných v obchodoch Tesca, pričom polovicu tvoria produkty vlastnej značky. Trendy vo výžive sa ...



Zdieľať
tesco syry_ricota_jadel_swiss 676x451 BRATISLAVA 13. februára 2018 (WBN/PR) - 200 noviniek v kategórii mliečnych výrobkov je aktuálne dostupných v obchodoch Tesca, pričom polovicu tvoria produkty vlastnej značky.


Trendy vo výžive sa rýchlo menia a spotrebitelia neustále sledujú  novinky na trhu. Zákazníci potravinových reťazcov sú čoraz uvedomelejší a dbajú na to, čo kupujú, čítajú si informácie o produktoch a analyzujú ich zloženie z pohľadu svojich potrieb. Tesco robí všetko pre to, aby vyhovelo požiadavkám zákazníkov, a do svojej ponuky zavádza nové mliečne výrobky.

S cieľom prispôsobiť sa najnovším spotrebiteľským trendom Tesco prináša nové produkty a rozširuje svoju ponuku v sortimente mliečnych výrobkov. V každej z krajín strednej Európy reťazec uvádza aktuálne vyše 200 noviniek, z ktorých viac ako polovicu tvoria produkty vlastnej značky.

„Spotrebitelia si čoraz častejšie vyberajú produkty, ktoré odrážajú zdravý životný štýl. V rámci toho menia svoje stravovacie návyky a milujú novinky,“ vyjadril sa Petr Wágner, Tesco CE Category Buying Manager Dairy, a dodal: „Keď si zákazník kúpi jogurt, kladie si v duchu veľa otázok. Koľko cukru sa použilo pri výrobe? Obsahuje správne baktérie s pozitívnym vplyvom na črevnú mikroflóru? Koľko obsahuje bielkovín? Pri vývoji si kladieme rovnaké otázky aj my – a vďaka nim náš sortiment neustále rozširujeme a inovujeme.“

Medzi nové mliečne výrobky vlastnej značky patria prírodné jogurty s baktériami Bifidobacterium, ktoré podporujú tráviaci systém a poskytujú ochranu pred patogénmi, alebo mliečne nápoje v širokej palete príchutí (napr. lesné ovocie, jahoda) s probiotickými baktériami l. paracasei, ktoré pomáhajú predchádzať problémom tráviaceho systému.

Pre labužníkov prináša Tesco jogurt so zmesou cereálií a ovocia, napr. čučoriedok a jahôd. Pre zákazníkov, ktorí dbajú o svoju váhu, je ideálny jogurtový nápoj so zníženým obsahom tuku (0,1 %) s rozmanitými príchuťami, napr. citrón, limetka, višňa alebo čučoriedky.

Tesco do ponuky zaradilo aj úplnú novinku –  jogurtové nápoje s vysokým obsahom bielkovín. Na svoje si prídu aj milovníci syrov, ktorí sa môžu tešiť na taliansky parmezán, kozie syry alebo jadel.

Produkty sú k dispozícii priamo v predajniach Tesco a aj na stránke Online nákupy.


Zdroj: Webnoviny.sk - Tesco rozširuje ponuku mliečnych produktov vlastnej značky © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
KP v B. Bystrici zrušila obvinenie prokurátorovi V. Špirkovi
<< predchádzajúci článok
Česká ministerka chce nový školský predmet: Má deti učiť brániť vlasť