Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

17. júna 2016

Zisk módnej značky Mulberry vzrástol minulý rok viac než trojnásobne



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Londýn 17. júna (TASR) - Britský výrobca luxusného tovaru Mulberry oznámil za uplynulý obchodný rok prudký rast zisku, pod čo sa podpísalo najmä to, že firma sa viac zamerala na cenovo dostupnejšie produkty. Informoval o tom server BBC.


Spoločnosť, ktorá je známa svojimi koženými kabelkami, oznámila za obchodný rok 2015/2016, ktorý sa skončil 31. marca, zisk pred zdanením 6,2 milióna libier (7,84 milióna eur). To je viac než trojnásobok v porovnaní so ziskom za predchádzajúci obchodný rok, ktorý predstavoval 1,9 milióna libier. Tržby sa zvýšili o 5 % na 155,9 milióna libier, pričom tržby v obchodoch otvorených viac než rok zaznamenali rast o 8 %.

V minulých rokoch sa Mulberry nedarilo, keď spoločnosť nedokázala konkurovať prémiovým módnym značkám ako Prada a Fendi. V posledných dvoch rokoch preto firma stavila na nový dizajn a lacnejšie kabelky v cenovom rozmedzí 500 až 800 libier.

V raste pokračuje Mulberry aj v tomto roku. Od začiatku nového obchodného roka do 11. júna, to znamená za posledných 11 týždňov, vzrástli maloobchodné tržby o 9 %. V obchodoch otvorených viac než rok dosiahol rast 4 %.





Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Británia sa spamätáva z útoku na poslankyňu
<< predchádzajúci článok
Ceny ropy zaznamenali prvý rast za sedem dní