Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

08. augusta 2006

akzent media odkúpila sieť reklamných zariadení na ČS Slovnaft



Na základe kúpno-predajnej zmluvy so spoločnosťou ITA, ktorá bola do 12. júla 2006 výhradným prenajímateľom reklamných panelov na čerpacích staniciach spoločnosti Slovnaft, a.s., sa počnúc 1. ...



Zdieľať

BRATISLAVA 8. augusta (WN/PR) - Na základe kúpno-predajnej zmluvy so spoločnosťou ITA, ktorá bola do 12. júla 2006 výhradným prenajímateľom reklamných panelov na čerpacích staniciach spoločnosti Slovnaft, a.s., sa počnúc 1. augustom 2006 jej novým majiteľom stala outdoorová spoločnosť akzent media, spol. s r.o. - líder na trhu vonkajšej reklamy na Slovensku.

Predmetom zmluvy je celkovo 735 reklamných zariadení, umiestnených v areáli viac ako 250 čerpacích staníc Slovnaft, a.s., na území Slovenskej republiky. Konkrétne ide o 297 svetelných vitrín, tzv. citylightov (reklamné zariadenie s rozmerom 118 x 175 cm), 197 klasických billboardov (504 x 238 cm) a 241 tzv. midiboardov (220 x 145 cm).

Vedenie spoločnosti akzent media, spol. s r. o., v tejto súvislosti oznámilo, že v priebehu najbližších mesiacov sa na čerpacích staniciach Slovnaft, a.s. uskutoční prestavba niektorých reklamných panelov pôvodnej siete nosičov vonkajšej reklamy, ako aj výstavba úplne nových reklamných zariadení.

"Rozšírením našej ponuky o sieť reklamných panelov na čerpacích staniciach Slovnaft sa nám podarilo výraznou mierou posilniť našu pozíciu v oblasti prenajímania reklamných zariadení na čerpacích staniciach. Našou prioritou je momentálne nesklamať našich klientov a ponúknuť im v čo možno najkratšom čase kvalitné miesta pre ich reklamu, na aké sú pod značkou akzent media zvyknutí aj v iných lokáciách," povedal pri podpise zmluvy Igor Slanina, konateľ a obchodný riaditeľ spoločnosti akzent media, spol. s r.o.

Základná informácie o akzent medii

spoločnosť akzent media, spol. s r.o. vznikla v roku 1990

za rok 2005 vykázala hrubý obrat vo výške cca. 282 mil. Sk

na Slovensku zaberá akzent media asi 1/3 plagátovacieho trhu - s približne 4.500 plagátovacími miestami, 1983 citylightami, asi 196 bigboardmi, 40 backlightami, 5 superlightami a 60 fasádami

okrem outdoorovej reklamy ponúka akzent media reklamné nosiče (prevažne citylihty) v interiéroch nákupných centier ako napr. Kaufland, Metro Cash and Carry, Aupark, Avion, Polus, Max Trnava, Trenčín a Poprad, Dubeň Žilina, Cassovia Košice, ale aj na letisku Milana Rastislava Štefánika v Bratislave a na letisku v Košiciach

ďalším produktom sú citylighty v centre mesta a na čerpacích staniciach OMV, JET a Slovnaft

Základné informácie o Slovnafte

Slovnaft, a.s., so sídlom v Bratislave, je rafinérsko-petrochemická spoločnosť s ročným spracovaním 5, 5 – 6 mil ton ropy

spoločnosť okrem výroby, skladovania, distribúcie a veľkoobchodného predaja výrobkov z ropy, disponuje najväčšou maloobchodnou sieťou v rámci Slovenskej republiky, zameranou na predaj motorových palív a mazív a na poskytovanie širokej škály služieb motoristom.

Slovnaft, a.s., prevádzkuje viac ako 250 čerpacích staníc na území Slovenskej republiky

rafinéria Slovnaft sa po intenzívnej modernizácii vyznačuje vysokým stupňom konverzie a flexibility, vďaka čomu patrí v súčasnosti medzi tri najmodernejšie rafinérie v Európe.

V roku 2000 sa strategickým partnerom Slovnaftu stala spoločnosť MOL Rt.

Od 1. 1. 2004 je Slovnaft, a.s. súčasťou najvýznamnejšej stredouerópskej integrovanej ropnej skupiny - Skupiny MOL

podľa výsledkov štúdie s názvom Využívanie čerpacích staníc nezávislej prieskumnej spoločnosti TNS SK, realizovanej v období apríl - máj 2005, 40,7 % opýtaných respondentov uviedlo čerpacie stanice Slovnaft, a.s. za tie, ktoré v období posledného pol roka najčastejšie využívali na čerpanie pohonných hmôt

Kontakt:

akzent media, spol. s r. o.

Stromová 4

831 01 Bratislava

Tel.: + 42 1 2 54 772 200

billboardy@akzentmedia.sk

www.akzentmedia.sk

akzent media


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Povodne údajne nehrozia, Dunaj v hornom úseku klesá
<< predchádzajúci článok
Zásluhovosť v prvom pilieri by sa mala podľa Sulíka zrušiť