Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Počítače

21. mája 2008

Microsoft chce byť svetovou jednotkou on-line reklamy



Spoločnosť Microsoft sa chce v blízkej budúcnosti zamerať najmä na segment on-line reklamy. Na stredajšom diskusnom fóre Hospodárskych novín HN Club, to povedal prezident a výkonný riaditeľ Microsoft ...



Zdieľať
BRATISLAVA 21. mája (WEBNOVINY) - Spoločnosť Microsoft sa chce v blízkej budúcnosti zamerať najmä na segment on-line reklamy. Na stredajšom diskusnom fóre Hospodárskych novín HN Club, to povedal prezident a výkonný riaditeľ Microsoft Corporation Steve Ballmer. Ako pokračoval, Microsoft bude pokračovať v investíciách do nových možností a inovácií a ako príklad uviedol selektívnu reklamu zameranú na skutočné potreby spotrebiteľov. Ballmer prezentoval názor, že internetová forma reklamy bude v horizonte desiatich rokov predávať väčší objem reklamy, ako dnešné printové médiá. V súvislosti s tým vysvetlil aj zámer kúpy, alebo partnerstva so spoločnosťou Yahoo. Dôvodom je podľa neho stav, že dnes je Microsoft a Yahoo dvojkou a trojkou internetovej reklamy, pričom spoločnosť chce na tomto poli poraziť svojho najväčšieho konkurenta - spoločnosť Google. Vo svojom úvodnom príhovore HN Clubu Ballmer povedal, že najbližších 10 rokov bude dôležitejších, ako posledných 10 rokov, pričom najvýraznejšie sa zmení práve svet informačných technológií, médií a telekomunikácií. V súvislosti s tým prezentoval svoje tvrdenie, že za desať rokov už nebudú printové noviny, ale dôraz médií bude zameraný na internet. Ako príklad uviedol, že novinári v súčasnosti už potrebujú k svojej práci nielen text, ale tiež video a hlas, čo printové médiá neumožňujú. V horizonte piatich rokov vidí Ballmer ako najväčších konkurentov Microsoftu v jednotlivých segmentoch podnikania spoločnosti IBM, Oracle, Google a Apple. Ballmer tiež vidí obrovský potenciál v oblasti voľne šíriteľného softvéru, ako Linux a Open Office. Vláda nielen na Slovensku, ale vo všeobecnosti, má podľa Ballmera svojím neformálnym vplyvom podporovať šírenie technológií v podnikoch. Najväčšiu úlohu má však podľa neho vo vzdelávacom procese. Na záver stretnutia Ballmer hovoril o informačných technológiách, ktoré chápe ako nástroj na podporu ľudskej kreativity a komunikácie. Do protikladu s názorom, že ľudia vplyvom informačných technológií strácajú prácu, postavil postoj, koľko pracovných miest oblasť informačných technológií vytvára. Prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Microsoft Corporation Steve Ballmer v stredu podpísal dohody so Slovenskom, ktoré majú prispieť k informatizácii krajiny. Za prítomnosti podpredsedu vlády Dušana Čaploviča podpísal Ballmer spolu s ministrom financií Jánom Počiatkom Government Security Program (GSP), s vedúcim služobného úradu ministerstva školstva Františkom Schlosserom podpísal Memorandum o porozumení a podpore programu Partneri vo vzdelávaní. GSP je globálnou iniciatívou spoločnosti Microsoft, ktorá národným vládam a nadnárodným organizáciám poskytuje prístupové práva k zdrojovým kódom aktuálnych verzií programov, beta verziám a servisným balíkom systémov Windows, Windows Server a Microsoft Office. V rámci iniciatívy Partneri vo vzdelávaní sa na Slovensku realizovali a budú realizovať programy na podporu zavádzania inovácií do vzdelávania. SITA

   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 Microsoft navrhol Yahoo alternatívu, ponúka spoluprácu (19. 5. 2008)
 Microsoft sa odvolala voči rekordnej pokute uvalenej EÚ (11. 5. 2008)
 Microsoft sa po stiahnutí ponuky na Yahoo zameria na vlastný rast (9. 5. 2008)
 Microsoft prekvapivo ukončil snahy o prevzatie Yahoo (4. 5. 2008)
 Diery v licenčných podmienkach udržujú Windows XP nažive (28. 4. 2008)
 Ultimátum Microsoftu pre priateľské prevzatie Yahoo skončilo (27. 4. 2008)
 Microsoft dáva Yahoo ultimátum 3 týždne na prijatie ponuky (6. 4. 2008)
 EK udelila Microsoftu ďalšiu rekordnú pokutu (27. 2. 2008)



nasledujúci článok >>
DVD LADÍ NELADÍ U KVĚTNOVÉHO REPORTU
<< predchádzajúci článok
Samsung predstavuje MP3 prehrávač S2