Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

13. septembra 2010

Putovné autokino má vlastný singel



Hlavnou myšlienkou putovného autokina je prispievať k zvyšovaniu dopravno-výchovnej osvety a znižovať agresivitu a aroganciu za volantom. Organizátori projektu Pohoda za volantom sa ...



Zdieľať
autokino Foto: Autokino.sk BRATISLAVA 13. septembra (WBN/PR) - Hlavnou myšlienkou putovného autokina je prispievať k zvyšovaniu dopravno-výchovnej osvety a znižovať agresivitu a aroganciu za volantom. Organizátori projektu Pohoda za volantom sa svojimi aktivitami snažia vzbudiť u šoférov pozitívne emócie sedenia za volantom. Odteraz im v tejto snahe bude pomáhať aj hudba.


Výsledky prieskumu, ktorý organizátori zrealizovali, potvrdili, že šoférov najviac upokojuje dobrá hudba. Preto sa rozhodli podporiť pohodovú atmosféru za volantom nahraním piesne Pohoda. Jej autorom je mladý talentovaný skladateľ Martin Nemček. Skladbu inšpirovanú príjemnými zážitkami zo šoférovania si návštevníci budú môcť vychutnať pred a po premietaní filmu počas návštevy autokina. Organizátori dúfajú, že sa nová pieseň zapáči verejnosti natoľko, že ju do svojho playlistu zaradia aj rádiá.

Autokino bude putovať po Slovensku až do 19. septembra. Premieta sa na parkoviskách pred Obchodnými Centrami Galéria a hypermarketmi Tesco vždy o 21,00 hod. Vstup je bezplatný.
Viac informácií nájdete na www.autokino.sk



--
Partneri projektu
Obchodné Centrum Galéria, TESCO STORES SR a agentúra YOUNGS talented crew
Projekt autokina sa uskutoční vďaka pomoci Ministerstva vnútra SR a Rady vlády pre prevenciu kriminality SR, Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR a BECEPu.
Mediálni partneri projektu: Autobazar.sk, Rádio Expres, Eurotelevízia, Boomerang Media, Kam do mesta, tlačová agentúra SITA, Dobrekino.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Sedem drogových dílerov pred súdom
<< predchádzajúci článok
Euro v pondelok posilnilo voči doláru a jenu