![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Streda 17.9.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Olympia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Pr Agentury na 24hod.sk:
![]() |
Spoločnosť Yummy prichádza do Bratislavy: Varte doma jednoducho, bez stresu a zbytočného plytvania potravinami10. 9. 2025
Slovensko víta príchod novej inovatívnej služby Yummy, ktorá ponúka jednoduchší spôsob domáceho varenia a prináša inšpiráciu k objavovaniu nových chutí. Po úspešnom štarte v Estónsku a Českej ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Žilinská treska je jednotkou medzi Slovákmi – potvrdzuje najnovší prieskum1. 9. 2025
Vyplýva to z aktuálneho prieskumu agentúry 2muse, ktorý prebiehal v apríli 2025 na reprezentatívnej vzorke populácie Slovenska. Treska z dielne žilinskej značky zvíťazila nielen v popularite, ale zároveň ju ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Prieskum: Slováci čoraz viac vnímajú bezdymové alternatívy ako ohľaduplnejšie riešenie4. 9. 2025
Vyplýva to z prieskumu agentúry 2muse, ktorý realizovala pre spoločnosť JTI Slovak Republic na konci júna 2025 na vzorke 1 022 respondentov vo veku nad 18 rokov. Výsledky ukazujú, že bezdymové tabakové alternatívy ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Slováci pri nákupe športového vybavenia preferujú kamenné predajne. Až 78 % z nich chce tovar najprv vyskúšať naživo26. 8. 2025
Ďalšia pätina plánuje takýto nákup tento rok. Pri investícii do drahšieho športového vybavenia je pritom výrazne preferovaná možnosť, vyskúšať si tovar osobne v kamennej predajni. Takýto osobný ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Pulzari: Nová agentúra na trhu spája výkon a kreatívu2. 9. 2025
Skúsená marketérka Denisa Pernicová, ktorá viac ako desať rokov pôsobila na strane klienta v retaili, sa rozhodla založiť agentúru Pulzari. Táto kreatívna výkonnostná agentúra ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Neuveriteľné! Táto firma ponúka nekonečné benefity!22. 8. 2025
Zamestnanci chcú pracovať vo firme, ktorá ponúka viac než konkurencia a rozumie aj ich potrebám. Lidl je presne takou firmou. Diskont ponúka svojim zamestnancom okrem nadštandardných platov aj širokú ponuku ...
|
|
![]() ![]() |
Nemecký kancelár Friedrich Merz: Putin je možno najhorší vojnový zločinec našej doby2. 9. 2025
Opísanie Putina ako vojnového zločinca je však podľa nemeckej tlačovej agentúry novinkou.
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Veľký prieskum UNIQA a NMS o živote slovenských rodín v roku 202514. 5. 2025
Pre väčšinu Slovákov je rodina hlavným zdrojom bezpečia, blízkosti a dôvery. Aktuálne však existujú dva silné faktory, ktorý rodinu ako bezpečný prístav silno narúšajú. Nový prieskum finančného ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Terno a KRAJ si vybrali novú kreatívnu agentúru2. 4. 2025
Spoločnosť Terno real estate, s. r. o., ktorá prevádzkuje slovenské potravinové reťazce Terno a KRAJ si na ďalšie obdobie v oblasti marketingovej komunikácie vybrala novú kreatívnu agentúru ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
EFSA spúšťa piaty ročník osvetovej kampane Safe2Eat na posilňovanie dôvery občanov EÚ v bezpečnosť potravín4. 4. 2025
Slovensko sa aj tento rok zapája do celoeurópskej kampane Safe2Eat, ktorú organizuje Európsky úrad pre bezpečnosť potravín (EFSA) spolu s partnermi naprieč celou Európou a v spolupráci s národnými ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Tesco pomohlo ženám ušetriť vyše 120-tisíc eur, dôstojnú menštruáciu podporuje systémovými riešeniami27. 5. 2025
Kampaň Tesca, ktorej symbolom sa stali menštruačné šaty, spustila verejnú diskusiu aj reálnu pomoc pre ženy. Tesco odstrihlo hodnotu DPH z cien produktov vlastnej značky, vďaka čomu zákazníčky ušetrili ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Slováci cestujú na dovolenku stále častejšie do zahraničia. V minulom roku tam nechali vyše 800 miliónov eur22. 4. 2025
Schodok v zahraničnom obchode so službami v cestovnom ruchu sa od roku 2021 prehlbuje. Pandémia definitívne ukončila éru, kedy Slováci trávili dovolenku prevažne na Slovensku.
Slovensko už nepriťahuje ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Zákazníci v tom majú jasno: najlepší pomer ceny a kvality nájdete v Lidli17. 7. 2025
V dnešnej dobe si zákazníci vyberajú s rozumom - hľadajú produkty, ktoré spĺňajú požiadavky na kvalitu, no zároveň nezaťažia ich peňaženku. Presne tie ponúka Lidl a vedia to aj ľudia. Podľa nedávneho ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Triumf pre BILLA! Jej značka Chute Slovenska patrí medzi novinky roka27. 5. 2025
V prieskume Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2025 spoločnosť zabodovala so sladkou pochúťkou vlastnej značky Chute Slovenska, v ktorej prináša typické lokálne výrobky.
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Centrálny depozitár cenných papierov zruší ďalšiu veľkú emisiu z čias kupónovej privatizácie22. 5. 2025
Centrálny depozitár cenných papierov SR (CDCP SR), po takmer 35-tich rokoch, zruší v krátkom čase emisiu akcií druhého najväčšieho investičného privatizačného fondu z tohto obdobia Psips. Stane sa tak v ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Tesco s kampaňou o menštruačnej chudobe získalo cenu HERMES4. 4. 2025
Vedeli ste, že takmer každá druhá žena na Slovensku aspoň raz v živote zažila menštruačnú chudobu? A až 16 % Sloveniek ju zažíva v súčasnosti? Tesco na problém menštruačnej chudoby upozornilo vlani ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Svetový deň menštruácie: 4 nové vedecké zistenia, ktoré ste o nej určite nevedeli28. 5. 2025
Jeho cieľom je vnímať menštruáciu ako prirodzenú súčasť života žien, a to bez stigiem a predsudkov. Vedeli ste napríklad, že výber stravy môže oddialiť prvú menštruáciu? Že takmer 70 % žien ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Slovensko pripravuje zákaz príchutí. Inde ho odmietli po varovaniach odborníkov13. 6. 2025
Tento krok má ochrániť mládež, no skúsenosti z krajín ako Francúzsko, Švédsko, USA, Kanada či Austrália ukazujú, že podobné zákazy inde nefungovali. Viaceré štáty návrhy stiahli, zmiernili alebo ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Voľby by vyhralo Progresívne Slovensko, Smer stratil a najviac posilnilo hnutie Matoviča28. 4. 2025
Ak by sa parlamentné voľby konali v apríli, vyhralo by ich hnutie Progresívne Slovensko (PS) so ziskom 22,5 percenta hlasov. Druhý by bol
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Vždy čerstvé slovenské potraviny v COOP Jednote18. 6. 2025
Predáva najviac domácej produkcie spomedzi všetkých obchodných reťazcov. Prostredníctvom 25 regionálnych spotrebných družstiev spolupracuje s viac ako 1 300 dodávateľmi od malých pestovateľov zeleniny z ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Správa o udržateľnosti 2024: DKV Mobility rozširuje ponuku alternatívnych zdrojov energie a urýchľuje transformáciu mobility18. 6. 2025
Spoločnosť DKV Mobility zvýšila počet nabíjacích miest o viac ako
40 percent
Sieť alternatívnych palív sa rozšírila na približne 24 ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Home office mení pracovný týždeň. Kým v pondelok sú kancelárie plné, na konci týždňa sú poloprázdne27. 6. 2025
Možnosť práce z domu, tzv. home office je dnes bežnou súčasťou benefitového balíčka zamestnávateľov. Prieskum agentúry Focus pre 365.invest ukázal, že najviac ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Spíme málo a zle. Tretina Slovákov si počas týždňa dopraje len minimum spánku8. 5. 2025
Počas pracovného týždňa spáva tretina Slovákov len štyri až šesť hodín denne. Ukazujú to výsledky prieskumu výskumnej agentúry ResSOLUTION Group v spolupráci s
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Slováci čítajú málo kníh, medzi ozajstných knihomoľov patrí len šesť percent populácie6. 4. 2025
Za posledný rok neprečítalo ani jednu knihu 44 percent Slovákov. Vyplynulo to z prieskumu agentúry NMS, ktorý vykonávala od 12. do 17. marca na vzorke 1 041 ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Voliči začali prehodnocovať svoje rozhodnutia. Kto by aktuálne zvíťazil v parlamentných voľbách?7. 5. 2025
Voliči od posledných volieb začali prehodnocovať svoje rozhodnutia. Ukázal to najnovší prieskum volebných preferencií od agentúry NMS. Výsledky prieskumu hovoria o tom, ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Hlas by vo voľbách výrazne oslabil, do prvej trojky sa v prieskume dostala Republika19. 5. 2025
Ak by sa parlamentné voľby konali v polovici mája, vyhralo by ich Progresívne Slovensko so ziskom 21,9 percenta hlasov. Vyplýva to z prieskumu agentúry Ipsos pre ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Zisteniam vládneho splnomocnenca Kotlára neveria takmer dve tretiny opýtaných Slovákov23. 4. 2025
Zisteniam vládneho splnomocnenca pre riešenie manažovania covidu Petra Kotlára neverí 61 % respondentov. Ako vyplýva z exkluzívneho prieskumu agentúry AKO pre TV JOJ o dôvere v ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Najviac slovenských výrobkov nájdu zákazníci v Kauflande, dokazuje to najnovší prieskum8. 10. 2024
Spolupráca so slovenskými dodávateľmi sa pre reťazec stala kľúčovou súčasťou jeho obchodnej stratégie, čo potvrdzuje aj najnovší prieskum Spotrebiteľského panelu prestížnej agentúry GfK - YouGov. ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Trenčianska univerzita otvorí nový študijný program už v septembri4. 2. 2025
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne získala v decembri 2024 akreditáciu pre nový profesijne orientovaný študijný ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Darovať radosť je najväčšia výhra14. 11. 2024
Každý rok sa kampaň k Vianočnej lotérii snaží sprostredkovať sviatočnú náladu a reflektovať na niečo krásne so silným odkazom. Kampaň na obľúbené vianočné žreby od TIPOSu je už vo vysielaní v ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Triedený zber textilu sa už čoskoro stane realitou19. 11. 2024
Od 01. 01. 2025 bude na Slovensku zavedený povinný triedený zber textilu, ktorý je súčasťou širšej snahy EÚ o znižovanie environmentálneho dopadu výroby a spotreby textílií. ...
|
|
![]() ![]() |
Lidl zverejnil štvrtú Správu o trvalej udržateľnosti30. 1. 2025
Verejnosť už roky spontánne vníma Lidl ako najviac zodpovednú spoločnosť na Slovensku
Skutočne zodpovedné správanie nie je výsledkom povinnosti, ale ohľaduplnosti. Firmy by ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
S novou Tipos kampaňou prichádza explózia radosti24. 1. 2025
Národná lotériová spoločnosť predstavila novú kampaň s názvom "Žeby žreby", ktorá vyniká humorom, kreativitou a momentom nečakaného prekvapenia. Hlavnou myšlienkou kampane je ukázať TIPOS žreby ako ...
|
|
![]() ![]() |
Prieskum: Slováci majú najradšej privátne značky Lidla21. 2. 2025
Značky reťazca zvíťazili až v 12 kategóriách.
Diskontný reťazec Lidl je charakteristický svojimi privátnymi značkami. Tie mu umožňujú poskytnúť výhodnejšiu cenu a má ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Manažéri na Slovensku odrobia z auta až štvrtinu svojho pracovného času, ukázal reprezentatívny prieskum20. 9. 2024
Prieskum agentúry Focus pre Škoda Auto Slovensko potvrdil pokračujúci trend, že moderní manažéri často pracujú mimo kancelárie, veľa krát z auta
Priemer ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Terno: Ponúkame najviac značkových slovenských výrobkov a maximálne podporujeme lokálnych dodávateľov20. 12. 2024
Slovenský maloobchodný reťazec Terno potvrdzuje svoje líderstvo v podpore domácich výrobcov potravín. Jeho snahy odzrkadľuje aj prieskum agentúry Go4Insight pre Potravinársku komoru Slovenska, v ktorom dosiahol ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Nové O2 Spolu: vytvorte si v apke skupinu s rodinou či kamarátmi a získajte 10 eur každý mesiac17. 1. 2025
Nové O2 Spolu štedro ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Smer by vo voľbách tesne porazil Progresívne Slovensko, súčasná koalícia by však nevznikla30. 9. 2024
Ak by sa parlamentné voľby konali v druhej polovici septembra, vyhrala by ich strana Smer-SD. Získala by 23,3 percenta hlasov voličov, vďaka čomu by obsadila 40 kresiel v
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Nový Superb ako ideálna mobilná kancelária pre moderných manažérov8. 10. 2024
Škoda Auto Slovensko spúšťa projekt SuperbOffice, ktorý prezentuje nový Superb ako mobilnú kanceláriu určenú pre moderných manažérov na cestách
Výsledky reprezentatívneho ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Kampaň Tesca o menštruačnej chudobe si odniesla až päť ocenení Zlatý Klinec30. 9. 2024
Vedeli ste, že takmer každá druhá žena na Slovensku zažila menštruačnú chudobu? Tesco v máji upozornilo na tento problém, čo odštartovalo unikátnou kampaňou so symbolom postrihaných šiat. Okrem ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Preferencie koaličných strán aj naďalej klesajú, predčasné voľby by však mohli priniesť patovú situáciu17. 1. 2025
Preferencie koaličných strán aj hnutia Republika klesajú, predčasné voľby by však mohli priniesť patovú situáciu. Vyplýva to z volebného modelu preferencií ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
KOOPERATIVA poskytla ako prvá spoločnosť byty do systému štátom podporovaného nájomného bývania11. 3. 2025
Poisťovňa KOOPERATIVA, ktorá dlhodobo patrí medzi najväčších investorov vo výstavbe nájomných bytov na Slovensku, dosiahla ďalší výrazný míľnik v tejto oblasti. V rámci spolupráce s Agentúrou ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Kaufland otvoril v Šamoríne novú predajňu, na Slovensku ich má už 8124. 10. 2024
Obchodný reťazec chce byť k zákazníkom čo najbližšie, preto v Šamoríne otvoril už svoju druhú predajňu. Obyvatelia mesta a blízkeho okolia môžu v novom Kauflande nakupovať od 24. októbra 2024. ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
V roku 2024 zrealizoval Červený nos rekordných 2 820 klauniád a spustil Klaunské večerníčky16. 1. 2025
V roku 2024 zdravotní klauni a zdravotné klaunky z o. z. ČERVENÝ NOS Clowndoctors zrealizovali spolu rekordných 2 820 klauniád*. Organizácia oslávila svoje 20. narodeniny a pri tej príležitosti pripravila v ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Podnikanie, ktoré rozvíja Slovensko6. 2. 2025
Hoci prišiel na slovenský trh ako posledný z medzinárodných reťazcov, stal sa jednotkou v maloobchode a svojim zákazníkom ponúka každý deň nízke ceny. Je pevnou súčasťou života nielen slovenských ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Na Slovensku vzniká Iniciatíva za dôstojnú menštruáciu13. 3. 2025
Devätnásť partnerov spája sily v boji proti menštruačnej chudobe a zakladá Iniciatívu za dôstojnú menštruáciu. Po prvý raz na Slovensku vzniká platforma, v rámci ktorej sa firmy, neziskové organizácie ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Nový grantový program podporí digitálne vzdelávanie sumou 60-tisíc eur19. 3. 2025
Deti a mladí ľudia vyrastajú obklopení počítačmi, smartfónmi či sociálnymi sieťami, no digitálne zručnosti na Slovensku stále nie sú pre každého samozrejmosťou. Nadácia Orange preto otvára tretí ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
ESG investície sú dlhodobo naďalej výnosnejšie ako tie tradičné10. 12. 2024
Na Slovensku a v Česku je však ponuka ESG investičných príležitostí výrazne obmedzená.
Investície do ESG aktív sú aj napriek rastúcej skepse v globálnej politike stále výnosnejšie ako ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Kampaň Tesca o menštruačnej chudobe získala zlatú cenu EFFIE3. 2. 2025
Takmer každá druhá žena na Slovensku zažila aspoň raz v živote nejakú formu menštruačnej chudoby - od neschopnosti kúpiť si potrebné množstvo dámskych hygienických potrieb až po jej krajnú podobu, a ...
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Škoda Superb sa uchádza o ocenenie v kategórii „Out of Office“ v súťaži CBRE Office roka 202418. 2. 2025
CBRE Office roka 2024 prijíma nominácie na kancelárske priestory roka a zároveň vyhlasuje nové kategórie vrátane hybridnej "Out of Office"
Škoda Auto ...
|
|
![]() ![]() |

![]() |
Vyhľadávanie |

![]() |

![]() |
TV program |
TV Markíza
![]() ![]() |

![]() |
Kurzový lístok | |||||||||||||||||||||||||
![]() |


![]() |
Výsledky zápasov |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
